Inlägg från: Blommig |Visa alla inlägg
  • Blommig

Scrapträsket 2

Är det någon som kan tipsa om någon bra bok om scrapbooking?

• Blommig

Från vilken webbutik brukar ni beställa era saker oftast ifrån?

• Blommig

Sitter o har äntligen tänkt beställa fluid chalk då finns det två modeller, vilken ska man ha eller ska man ha båda? Ska man satsa på en ljusbrun eller mörkbrun nyans?

* Fluid Chalk "Creamy Brown" 19.00Kr
    En torrare stämpeldyna som lämpar sig för både stämpling och infärgning av papperskanter. Dynan är ca. 4 cm bred.

ELLER /OCH
    *Fluid Chalk "Creamy Brown" Refill 39.00Kr

Refill till Fluid Chalk Inkpad

Hur länge varar stämpel dynan? O hur använder man den om man vill ha bruna kanter?

• Blommig

Nu har jag lagt ut mina första trevande försök att scrappa. Kommentera gärna om ni vill.

• Blommig

lillvilda: Vart hittade du den kursen? Är också intresserad av att gå en kurs.

• Blommig

SussieB: är också intresserad av månadspaketen...vad är frakten och vad får man i ett paket på ett ungefär?

• Blommig

Niccipicci: Jag är också från Lule trakten och har försökt hitta nån kurs här i närheten men det verkar inte finnas nått. Jag brukar köpa mina scrapgrejer på Timarii i lule de har nyss fått in en hel del nytt där, så dit kan du gå och titta:) De är längst in i högra hörnet, och så finns det en pelare vid kassan där det också finns lite grejer. Själv är jag ganska ny på det här med scrapbook men jag tycker det är jätte kul! Jag väljer ett papper som jag vill ha som bakgrund och sedan klistrar jag upp det jag vill ha på.

• Blommig

Har en liten fråga: Funderar på att skaffa mej en prenumeration på månadspaket. Är det någon som har det? I så fall vartifrån rekomenderar ni att man köper det? Alltså vart får man mest/bäst grejer för pengarna?

• Blommig

Hej på er! Är ganska tyst i den här tråden. Men jag läser och tar till mej av alla era bra tips.*Tack*
    Idag har jag gett bort fotoalbumet som jag hållt på med en tid. Mina första försök till att scrappa. Har lagt in de sista sidorna i mitt galleri om ni vill titta
    Någon tipsade om Pappersbitens månadspaket. Har just beställt ett för att prova. Ska bli spännande att se vad det är för något. O så ska jag på min första scrapträff på tisdag det ska bli himla kul. Ha det fortsatt bra i sommarvärmen!

Svar på tråden Scrapträsket 2