Inlägg från: Blommig |Visa alla inlägg
  • Blommig

Scrapträsket 2

Idag har jag varit på Clas ohlsson och köpt hörnstansar. Är jättenöjd!:) Kostade 169:- för 6 st...
    Har tittat in hos flera av er som gjort nya Lo's och de är jätte fina!

• Blommig

En av stansarna gör runda hörn....inte så stora, kanske ungefär i storlek med en 10-öring

• Blommig

det var en såndär låda med 6 st...o så fanns det vanliga stansar också 10 för 149 kr

• Blommig

Letar efter nån slags förvaring till mina papper. Typ nån mapp eller nått.Jag har ingen stans att ha allt framme så jag måste packa ihop det varje gång jag har scrappat. Hur förvarar ni era scrapgrejer?

• Blommig

Idag har jag varit på min första scrapträff/kurs. Gu vad underbart! Dagen har varit jätte bra och det gick åt en massa pengar men kul att handla! nu blir det fortsatt scrapping resten av kvällen!

• Blommig

Nu har jag 3 nya Lo's i mitt galleri. Lämna jätte gärna ris och ros så jag kan utvecklas!

• Blommig

Tackar för alla inspirerande tips jag fått. Nu ska det testas! Skönt att ha nån som kan titta på ens verk och komma med kommentarer! Det uppskattar jag verkligen!

• Blommig

Va snällt av han! Jag blev också med skrämaskin i veckan. Den är världens bästa! kommer aldrig ångra det köpet!

• Blommig

Oj vad ni hade skrivit mycket i helgen Har just kommit hem efter en helg ute i skärgården. Det var trevligt och som några andra här inne säger så tänker jag också på scrapbooking hela tidenoch tar en massa foton som kan passa till att scrappa senare när jag är ute på något
    Innan vi for på fredag hann jag skicka iväg en order till scrapbookbutiken också. Det blir himla trevligt när det paketet kommer. Dessutom har jag gjort klar mitt första alster till veckans utmaning.

• Blommig

Jo jätte snyggt kort tycker jag med! Snyggt doodlat! Kanske man ska prova det nån gång. Hur bred penna använder du Mammsy?

Svar på tråden Scrapträsket 2