Inlägg från: Blommig |Visa alla inlägg
  • Blommig

Scrapträsket 2

Grattis Fnyz den var verkligen snygg!

Häftig telefon Matriark!

• Blommig

Eftersom jag bor i Norrland o det är så fasligt långt till GBG så kan jag inte fara dit. Men jag avundas er som ska dit. Som plåster på såren var jag o shoppade i en scrapbookbutik i skåne när jag var ner för ett tag sen. Det blev en hel del. Härligt att strosa runt i en sån butik. Hade kunnat vara där ytterliggare några timmar men sambon var inte så intresserad av att vara där längre än en timme
    Jag hoppas verkligen det blir nån mässa eller träff nånstans norrut snart!

Har kikat in hos några av er som jag brukar. Måste säga till er allihop att ni är enormt duktiga och ger mig verkligen inspiration och idéer.

Nu väntar jag på nästa utmaning när allt semestrande nu är slut och man kan ägna sig mer åt scrapping på fritiden

• Blommig

Nu har jag äntligen tagit mej tid till att scrappa lite. En ny Lo i mitt galleri

• Blommig

Är avis på er som varit på mässan *vill juh också* Kul att komma hem med en massa kassar!
    Hade varit kul att höra vad ni köpte eller kanske se en bild på era inköp

• Blommig

Carolin1979: Ser fram emot att få se dina inköp! Ha en trevlig kväll!

• Blommig

Har samlat på mig en massa band men jag använder dem nästan aldrig för jag vet ej hur jag ska använda dem på mina Lo's Skulle vilja göra en Lo med MYCKET band på. Är det nån som har gjort det som kan ge mig lite inspiration eller någon som har en bra länkt till nån sida som handlar om hur man använder band eller med Lo's med band på. Blev en lång mening men hoppas ni förstår ändå.

• Blommig

Tack för länkarna om band!
    Jätte snygga bidrag ni gjort till swescraptävlingen!

• Blommig

Carolina1979: när jag använder band brukar jag sätta fast dem med gluedotts eller limpenna om det är tunna band.

• Blommig

Mystjejen: Super snygg! Verkligen stilig om man får kalla en Lo så

Själv har jag gjort en ny lo nu. Ligger i galleriet.

• Blommig

Fnyz: WOW, En svensk scraptidning. Måste rusa dit och kolla. tack för tipset

• Blommig

Tack Fnyz och Mystjejen! blir så glad när ni som är så duktiga på detta med scrapbooking kommenterar!

• Blommig

nu e har jag också betalt prenumerationen. Ser verkligen fram emot den 24 oktober

• Blommig

Marajjah: Super snygg!!

Ännu en ny Lo i mitt galleri.

Svar på tråden Scrapträsket 2