Inlägg från: PamPam 83 |Visa alla inlägg
  • PamPam 83

Scrapträsket 2

Vad alla är produktiva här nu och jag sitter fortfarande med scrapblock, den kan iofs beror på att jag har fullt upp. Både börjat sommarjobba nu och har fortfarande endel kvar i skolan. Tiden räcker inte till riktigt plus att hunden här inte mår så bra just nu så mycket tid får lägga på honom. men jag har köpt lite nya papper och dekorationer så jag hoppas på att jag kan sätta mig om en och en halv vecka. men jag har gjort ett Lo fast den är till utmaningen så den får ni inte se än den tog mig tre veckor att göra

Kräftan74
    Jag har köpt det där paketet från TV-shop. Det var väldigt billigt för allt man fick men frågan är hur mycket man kommer att använda av det. Mycket passar mer till barn. Min syrra på 10 år tycker det ser spännande och roligt ut med scrapbooking så hon skall få en heldel därifrån. Det är nog papprena och bårderna som jag kommar att få mest användning för. Ramarna var också helt ok tycker jag. Det är svårt att svara på om det är något att ha eller om allt är skräp eftersom det beror ju på vad man tycker om för produkter men helt klart värt pengarna för allt man får men som sagt så tycker jag att endel saker som klistermärken och bilder passar bättre till barn.

Nu får jag nog återgå till mina böcker igen, men det är iaf kul att titta på era fina alster som ni knopar ihop när jag själv inte har någon tid just nu. Kanske skulle lägga all tid på scrapningen istället än för att ta mina pauser vid datorn men risken är då att jag bli fast vid hobbybordet...

• PamPam 83

liiinda
    Jo vilken skillnad det blev på LO:t. Jättesnyggt!

• PamPam 83

Smurf83
    Jag började i början av detta året.

• PamPam 83

Bitte: LO:t blev jättefint med pappret i hörnen!

• PamPam 83

1. Vad skulle du aldrig klara dig utan?
    torr chalk, nål och tråd, älskar att sy i mina LO
    2. Vad skulle du aldrig använda dig av på en lo?
    Mönstersax
    3. Vilka affärer på nätet brukar du handla från? Motivera gärna varför!
    Scrapoteket: Snabb service!! Scraproom: stort utbud
    4. Vilka "fel" tycker du att du gjorde som nybörjare?
    Jag kan inte komma på några "fel" som jag har gjort. Jag hade tittat på många LO:s och liftat. Eller så är jag så pass nybörjare fortfarande att jag inte hittar mina "fel" än, kanske tycker jag det är fel om ett tag, men inte just nu.
    5. Ditt bästa tipps för att ta sig ur en scrapblock
    Scraplifta eller skissutmaningar! Surfar, scraplifta
    6. Ditt bästa tips för övrigt
    Kommer inte på något bra tips. Jo skriva upp saker som kan vara till användning senare, tips på hur man kan använda något, rubriker, ordspråk, dikter, sånger ja vad som. rita upp skisser du tycker är fina för användning i framtiden, lägg till dina egna tankar, de kommer man inte ihåg sedan

• PamPam 83

Grattis till Mammsy och Skumpis!

Jag har för mig att jag har läst någonstans att det skall vara scrapmässa i Köpenhamn slutet av sommaren/början av hösten. Men kommer inte ihåg vart jag har läst det. Någon som vet något om det?

• PamPam 83

Tittat på CO för att hitta den där hörnstansen. Blev också nyfiken på dem! De kostar 169:- för sex stycken.

Svar på tråden Scrapträsket 2