Scrapträsket 2
Vad alla är produktiva här nu och jag sitter fortfarande med scrapblock, den kan iofs beror på att jag har fullt upp. Både börjat sommarjobba nu och har fortfarande endel kvar i skolan. Tiden räcker inte till riktigt plus att hunden här inte mår så bra just nu så mycket tid får lägga på honom. men jag har köpt lite nya papper och dekorationer så jag hoppas på att jag kan sätta mig om en och en halv vecka. men jag har gjort ett Lo fast den är till utmaningen så den får ni inte se än den tog mig tre veckor att göra
Kräftan74
Jag har köpt det där paketet från TV-shop. Det var väldigt billigt för allt man fick men frågan är hur mycket man kommer att använda av det. Mycket passar mer till barn. Min syrra på 10 år tycker det ser spännande och roligt ut med scrapbooking så hon skall få en heldel därifrån. Det är nog papprena och bårderna som jag kommar att få mest användning för. Ramarna var också helt ok tycker jag. Det är svårt att svara på om det är något att ha eller om allt är skräp eftersom det beror ju på vad man tycker om för produkter men helt klart värt pengarna för allt man får men som sagt så tycker jag att endel saker som klistermärken och bilder passar bättre till barn.
Nu får jag nog återgå till mina böcker igen, men det är iaf kul att titta på era fina alster som ni knopar ihop när jag själv inte har någon tid just nu. Kanske skulle lägga all tid på scrapningen istället än för att ta mina pauser vid datorn men risken är då att jag bli fast vid hobbybordet...