Scrapträsket 2
Jo
Har sett att du är med på scrappiz utmaning "Utan slut...". Har nu försökt ungefär tre ggr att lägga in en lo (bild å allt) i en av de där trådarna, men lyckas inte. Hur ska jag göra?
Jo
Har sett att du är med på scrappiz utmaning "Utan slut...". Har nu försökt ungefär tre ggr att lägga in en lo (bild å allt) i en av de där trådarna, men lyckas inte. Hur ska jag göra?
Nu lägger jag in min liftning av en lo på scrappiz i galleriet. Får inte till det på scrappiz, men här är det lättare.
MIn senaste lo ligger nu i galleriet.
Äntligen har jag hittat ett av papprena som jag använde på "Ett helt år har gått". Nu kan jag göra om den som den ska vara... Stämplade nämligen fel på den och hade då inga fler sånna papper... har letat och letat och beställt feeeeel (BG Fusion skulle jag ha "Ruby shoes", men det finns ett snarlikt). Nåja, kanske det blir kvällens lo då... *funderar vidare*
Mammsy
var det de du beställde från Pyzzla eller?
Jag har förresten lagt in två layouts som jag glömt bort att lägga in tidigare... Handlar om Tiden på BB med Filip.
Mammsy
Jag har använt min "Shapeboss" från Fiskars. Det är typ en präglingsmojäng som man lägger in papperet i och så blir det präglat... Äsch, skitdålig på att förklara. Kika in på www.fiskars.se
Wow Pyret! Den sidan har jag aldrig sett förr. Kan man få mindre bilder också eller är det vanlig standard 10x15 som gäller? Förutom större då?
Claudia
Jag scrappar också i 12x12. Har aldrig provat ngt annat, men jag tycker att det fungerar suveränt, rymmer det jag vill på lo:n och det finns massvis med papper att välja på.
Loppan
Självklart ska du det! Tufft!
Jo
Näe, inte ska det ta nästan 30 minuter för att föra över 1 bild, eller menar du många bilder?