Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Scrapträsket 2

Jo
    Fotostället, vad är det för ställe??

Å nu har du bytt avatar. Kommer genast inte ihåg vad du hade innan... *glömsk*

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah

Jippie, Sverige vann, men jag har inte scrappat ngt nytt. Bara gjort om min "Vilken skillnad på 1 år", som jag stämplade fel...

Har däremot satt in nästan alla LO:s som ska vara med i Fs första års-bok. De ryms inte. Eller joo, de jag har gjort ryms, men jag har ännu inte scrappat klart, dop, förra sommaren, födelsedagen, 12 månadsbilder m.m. Sååå, nu har jag tagit beslutet att skaffa ett likadant album till så det blir två album för hans första år. Det lär ju bli mindre sen... Eller?

Nåja, så får det bli!

• Marajjah

Jag sover inte Mammsy och njäe, jag tror nog inte att det blir mindre sen... men det känns lite bättre om jag skriver det. Iaf nu när jag ser ett smockfullt albumstående på skrivbordet. Sen vet jag att det ligger x antal i en låda, men de ska in i ett annat album (1-2år) och det har jag inte köpt ännu. Borde nog prioritera ett albuminköp jag. *funderar vidare*

• Marajjah

Köpte en syratestarpenna och har nu testat vanligt A4-papper och det är syrafritt! *Ska det vara så?*

• Marajjah

Sällar mig till skaran som gjort nya LO:s. Finns i mitt galleri för den som vill kika och risa och rosa gärna.

• Marajjah

Testar att lägga in en lo så här. Fungerar det inte så vet ni var den finns. Iaf så är det mitt bidrag till scrappiz skissutmaning denna veckan.

Första snön!

• Marajjah

Blommig
    "Encyclopedia of Scrapbooking" är en strålande bok att ha. Går att beställa på tex www.adlibris.se

Bästa scrapgrej jag köpt: Skärmaskin, retrostansen, chalk.
    Sämsta scrapgrej jag köpt: Mönstersaxar, en del dekorationer som var fina i "butiken", men som jag inte vet var jag ska använda dem...

• Marajjah
    Smurf83 skrev 2006-06-18 21:59:59 följande:
    Oj, har har ni en tjej som oxå har hamnat i "Scrapträsket" - hur skoj som helst, men lite besviken på Svenska utbudet bara.Jag började nämligen i USA under mitt år där.Hur går det för er tjejer? Har ni hållt på länge?
    Har scrappat sedan februari-05 ungefär...
    Johannapanna skrev 2006-06-18 22:39:02 följande:
    Okej, tänkte nästa det. Men hur länge är läääänge då?
    Länge är kanske 15 minuter en kvart...
  • Marajjah

Smurf83
    Kika in på butikerna som ligger i TS... Själv tycker jag scraproom är bra, där det mesta finns. Dock är många andra butiker också superbra, men utbudett tycker jag är bäst på scraproom.

• Marajjah

Pyret
    Jag har använt limpenna ibland och ibland minigluedots som jag delat upp i yttepyttebitar.

Svar på tråden Scrapträsket 2