Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Scrapträsket 2

Ny LO.

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah

Ahhh, tack för tipset Pyret. Det tänkte jag inte ens på. Ska genast göra den förbättringen.

• Marajjah

Här kommer den med blänk på bokstäverna.

• Marajjah
    annika5064 skrev 2006-08-15 21:01:00 följande:
    Marajjah skrev 2006-08-15 19:32:26 följande: Här kommer den med blänk på bokstäverna. Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2Jättesnygg! jag har oxå en ny...i en helt annan stil än de senaste...mörk och vintrig...fast doodlingen kunde jag inte hålla mig ifrån, fastän jag lovade... Som vanligt är färgerna inte riktigt bra, men nästan...
    Snyggt jobbat!
  • Marajjah
    Cia o krabaten skrev 2006-08-15 21:43:57 följande:
    Någon som kikat närmare på scraptävlingen på swe scrapbook??Fär man inte använda NÅGOT annat än det som står i listan???
    Det står att man inte får använda ngt annat, men jag vet att ngn frågade om chalk och att det verkade ok. Jag frågade dock Åsa, men jag har inte fått ngt svar ännu...
  • Marajjah
    Cheri skrev 2006-08-16 11:37:15 följande:
    Hoppas ni inte trillar av stolen nu.. men... Jag har scrappat! Var tvungen att liftas lite (mkt) för att få rumpan ur vagnen! Känner mig aningens ringrostig, inte heller helt nöjd, gick så fort att göra den, känns lite som att jag inte lagt ner tillräckligt mkt jobb på den för att den ska vara bra. Well anyway, jag har scrappat, det är huvudsaken!
    Allt du rör vid blir hur fint som helst!
  • Marajjah
    Carolina1979 skrev 2006-08-16 18:17:21 följande:
    Är det någon som använt sig av "Mini ShapeBoss och Schabloner" - den som de hade som månadserbjudande på Bokia för ett tag sedan? Skulle vilja se lite hur det blir om man använder en sådan... någon som har exempel?
    Jag har inte en mini shapeboss, utan en shapeboss, men de fungerar ju på samma sätt. Enda skillnaden är storleken. Jag har det på ngr av mina lo:s, bla "Tiden på BB", "BB-tiden" och "Sängposer". Man har ett verktyg, ser nästan ut som en virknål - typ. Den ritar/trycker man med längs konturerna på schablonerna som man har. Voila så har man fått mönster på papperet. Sen kan man kanske färga mönstrena med ngn slags färg, det har jag aldrig testat faktiskt...
  • Marajjah

Tema Sommar på swescraps tävling. Så är det skrivet iaf...

Har kört fast totalt i Mammsys utmaning för den här veckan. Går tröööögt!
    Hur blir det förresten med det vi diskuterade i våras? Att ah en utmaning/vecka? Kanske skulle skriva i utmaningstråden istället...?

• Marajjah

Har fått svar från Pixaco angående min sena leverans (beställde 4/8) och eftersom jag gjorde en b eställning på över 200 bilder så tar det 7-10 dagar. Aldrig mer PIxaco säger jag. *muttrar vidare*

• Marajjah
    claudia79 skrev 2006-08-17 20:21:32 följande:
    marajjah: Nä är benägen att hålla med Jag beställde 6/7 och har inte heller fått än. Vi mail skrev dem att formatet på mina bilder gjorde att det skulle ta 8-10 dar. Då kommer de kanske idag då(dag 11) menade jag och då svarade dem "nja snarare efter helgen!" bara jaha men då tar det ju längre tid än vad de säger och kan inte ens stå för det?**lite grr*
    Fick du itne också veta att det skulle levereras med postpaket från Tyskland? Why liksom? Nåja, min leverans gick iväg den 10/8 (6 dagar för att få iordning fotona) + att det skulle ta 7-10 arbetsdagar. *grrrr*
Svar på tråden Scrapträsket 2