• Fnyz

Scrapträsket 2

nä 7 timmar är de ju

• Fnyz

hejhe..väntar åxå på paket från scrapshoppen men får se nu då om den kommer eftersom ni säger t hon varit på resa å det var i förra veckan som jag beställde...

vad heter Melis butik? kan ju ha handlat från den utan att veta menmen...

• Fnyz

aha oki...hmmmhar handlat från så många ställen så jag glömmer vart jag handlat från

• Fnyz

JIIIPPIIIEEEEEEEEEEEEE idag kom det TVÅ jättepaket till mig

Scrapshopen (retrostansen bl.a.) och pappersbiten (ca: 100papper m.m.m.m.m.m.)

Så nu finns det 5!!!!! nya Lo:s i mitt galleri vill jättegärna ha massa komentarer och synpunkter i gästboken....

• Fnyz

nu har jag lagt ut ännu en till LO. Lo nummer 9 som heter tremänningar. så 6 nya lo;sar har jag lagt ut idag

köpte en hjärtstans på stan idag åxå. litet hjärta, den kostade 50kr är det dyrt/billigt???

• Fnyz

jen 84: å finns det på åhlens åxå??? har inte sett de här på åhlens tror jag...får kika lite.

längtans tider: jag brukar åxå klippa till dem i a4 format. annars får de inte plats.

• Fnyz

godmorgon alla scrappare.... här sitter jag sömnlös sen klockan 03 pga urinvägsinfektion och funderar på att fördriva tiden med lite scrapping...

• Fnyz

nu har jag börjat med min första dubbel LO. den är om graviditeten så jag smyger runt lite extra för att få lite uppslag å idéer

Svar på tråden Scrapträsket 2