Scrapträsket 2
nä 7 timmar är de ju
nä 7 timmar är de ju
hejhe..väntar åxå på paket från scrapshoppen men får se nu då om den kommer eftersom ni säger t hon varit på resa å det var i förra veckan som jag beställde...
vad heter Melis butik? kan ju ha handlat från den utan att veta menmen...
aha oki...hmmmhar handlat från så många ställen så jag glömmer vart jag handlat från
JIIIPPIIIEEEEEEEEEEEEE idag kom det TVÅ jättepaket till mig
Scrapshopen (retrostansen bl.a.) och pappersbiten (ca: 100papper m.m.m.m.m.m.)
Så nu finns det 5!!!!! nya Lo:s i mitt galleri vill jättegärna ha massa komentarer och synpunkter i gästboken....
känns papprena igen sagomamma
nu har jag lagt ut ännu en till LO. Lo nummer 9 som heter tremänningar. så 6 nya lo;sar har jag lagt ut idag
köpte en hjärtstans på stan idag åxå. litet hjärta, den kostade 50kr är det dyrt/billigt???
jen 84: å finns det på åhlens åxå??? har inte sett de här på åhlens tror jag...får kika lite.
längtans tider: jag brukar åxå klippa till dem i a4 format. annars får de inte plats.
godmorgon alla scrappare.... här sitter jag sömnlös sen klockan 03 pga urinvägsinfektion och funderar på att fördriva tiden med lite scrapping...
å nån mer vaken
nu har jag börjat med min första dubbel LO. den är om graviditeten så jag smyger runt lite extra för att få lite uppslag å idéer