Scrapträsket 2
ja fast till papper på papper brukar jag använda taperunner alltså lim på rulle liksom som man rullar ut.
www.minneskatten.se/butik/index.php&cPath=78&products_id=312
ja fast till papper på papper brukar jag använda taperunner alltså lim på rulle liksom som man rullar ut.
www.minneskatten.se/butik/index.php&cPath=78&products_id=312
ja gahr redan gjort en varukorg jag sagomamma
sagomamma: vadååååå *skruvar blygt på mig* jag handlar väl aaaaaaldrig av dig
johannapanna: var det inte min då? den är röd å svart.
åkej nu håller jag på å får 3 kompisar å min syster att börja med scrapbooking alla som jag visar för blir fast...mamma blev åxå sugen...
min syster bor i borlänge å där har de ju scrapbutiker å mamma bor i borås å där ligger ju magnolia å panduro så alla får det mycket lättare än mig att skaffa saker...
en till rolig sak var att min syster hade varit in på panduro idag inna nde kom hit utan att veta att jag håller på med scrapping så hade hon köpt små bebis scrapsaker för att pynta doppresenten till mig med å jag blev lyyyyrisk bara för de små sakerna som hängde på utsidan av paketet..sket i innehållet :-P
hahaa man är ju skadad
nu har vi haft dop å massa kort knäppta så jag skulle kunna göra ett eget album om dopet
blir mins en dubbel lo iaf kanske flera
godmorgon...
jag ska få ett eget scraprum!!!!!!!!!!!
inatt när sambon å jag satt å mös å pratade lite i soffan så sa han att han hade funderat på de (utan att jag sagt något om något sådant) han tyckte att de var så rörigt när jag använder matsalsbordet till de så nu ska vårat stora förråd inredas å bli scraprum
hur gör du när du doodlar?
ritar du med blyerts först tills du blir nöjd å sen fyller i med en annan?