• Fnyz

sagomamma: vadååååå *skruvar blygt på mig* jag handlar väl aaaaaaldrig av dig

• Fnyz

åkej nu håller jag på å får 3 kompisar å min syster att börja med scrapbooking alla som jag visar för blir fast...mamma blev åxå sugen...

min syster bor i borlänge å där har de ju scrapbutiker å mamma bor i borås å där ligger ju magnolia å panduro så alla får det mycket lättare än mig att skaffa saker...

en till rolig sak var att min syster hade varit in på panduro idag inna nde kom hit utan att veta att jag håller på med scrapping så hade hon köpt små bebis scrapsaker för att pynta doppresenten till mig med å jag blev lyyyyrisk bara för de små sakerna som hängde på utsidan av paketet..sket i innehållet :-P

hahaa man är ju skadad

• Fnyz
    JAG har gett vika... nu är jag PLUS-medlem... ville inte slösa pengar på de men nu fick jag ju inte plats med mina lo:s längre

här kommer de små sakerna som min syster hade köpt för att smycka min present med iaf:

• Fnyz

nu har vi haft dop å massa kort knäppta så jag skulle kunna göra ett eget album om dopet blir mins en dubbel lo iaf kanske flera

• Fnyz

godmorgon...

jag ska få ett eget scraprum!!!!!!!!!!!

inatt när sambon å jag satt å mös å pratade lite i soffan så sa han att han hade funderat på de (utan att jag sagt något om något sådant) han tyckte att de var så rörigt när jag använder matsalsbordet till de så nu ska vårat stora förråd inredas å bli scraprum

• Fnyz

ritar du med blyerts först tills du blir nöjd å sen fyller i med en annan?

Svar på tråden Scrapträsket 2