Scrapträsket 2
på önskefoto kan man alltid få valfri ram utan extra kostnad... där finns både vita kanter å svarta kanter å massa andra. ett litet tips bara
på önskefoto kan man alltid få valfri ram utan extra kostnad... där finns både vita kanter å svarta kanter å massa andra. ett litet tips bara
nu är första smakisen avklarad och det blev 28 kort knäppta
har ju faktiskt inte bara scrappat första gången bilder utan t.ex. "myser i vagnen" och "badgroda" är ju bara vanliga vardagsbilder.
ja de är ju superenkelt å hitta ort å scrappa när man har barn! det knäpps ju mycket kort på barn åxå...
men jag ska även börja på ett album i 8*8 om mitt å sambons liv..alla stora händelser får en sida varliksom...när vi träffades ihopflyttning, olika resor, matildas födsel så klart och lite om renoveringen av huset...
så lite av en BoM fast en BoO "boken om oss"
Lycka till MiS!!!!
nu ska jag rota fram lite kort på mig å fredrik till våran BoO (Boken om Oss) vill ha ett fint 8*8 album har ni nå insider-tips?
¨å tack de var jätterfint
håller på å drar ner min kompis i scrapträsket så hon är här å rotar runt lite...får se om hon blir medlem så småningom så hon börjar prata med er
Malin Ulrika: jag gillar "criss cross"