• pylle

Scrapträsket 2

Här är en nybörjare också fast jag har precis beställt mina grejer så ska snart sätta i gång hoppas att det inte blir bara pannkaka av allt. Har varit in till bra många av er ett gäng gånger och kollat. Ni är ju så duktiga allesammans.

Det är fnyz som har dragit in mig i det här så får väll springa över till henne när jag behöver hjälp.

God natt med er.

• pylle

ojoj så mycket fina papper det var på scrapbookbutiken.se vet jag vart jag ska kika senare, nu vill jag att alla mina scrapgrejer ska komma så jag kan sätta i gång,

• pylle

he j på er!
    Är nybörjare på det här med scrapping, men känner redan att jag är fast =). Min första LO ligger nu i mitt bildgalleri, den blev ju inte så himla bra men det är ju mins första också.

Risa och rosa gärna.
    Det som inte var så bra var väll att man inte ser texten så bar men man lär sig nog med tiden.

• pylle

Tack Fnyz, det är ditt fel det här att jag börjar bli fast i det här träsket =)

• pylle

Ny lo finns i mitt bildgalleri. Väldigt dålig bild bara måste ta kort på dom då min scanner är inne på lagning.

• pylle

Nu så finns resultatet efter scrappträffen med Pyret78 och Fnyz att beskåda i mitt bildgalleri.
    Risa och Rosa.

ÅÅ blev så sugen på en massa saker i dag när Pyret78 och Fnyz la upp alla sina saker på bordet. Dom kom med stora kartonger och väskor med grjer och mina fick plast i en pizza kartong hihi är man nyblrjare så är man.
    Har ialla fall en scrapphörna som jag är nöjd med. Har skaffat mig en gammal sekretär som är perfekt med en massa lådor.

• pylle

ÅÅ härligt med knappar får ta mig en tur dit när dom fått innya då Fnyz om du handlat upp alla =). Ska åka till mamma och kolla hennes fråd också.
    Man blir ju lite skadad av det här man letar saker som kan passa till scrappingen hela tiden.
    Nu vill jag ha mina grejer från scrapkammaren så jag kan scrappa lite.

• pylle

god natt med er ska snart gå och sussa måste bara scrappa lite till =).

• pylle

så nu är det färdigt scrappat för i kväll resultatet kommer i morgon nu är jag för trött för det.
    God natt

Svar på tråden Scrapträsket 2