• pylle

Scrapträsket 2

Fnyz skrev 2006-08-10 10:29:43 följande:
    jaa nu kom mitt paket från scrapkammaren
    ååå avis vill också ha mitt paket men posten hade inte nått till mig i dag, hoppas att det kommer i morgon.
  • pylle

God kväll på er. Finns lite nytt hos mig nu. provade på att göra ett kort till syrrans nyfödda i kväll.

Har varit runt och tittat på allt nytt som kommit upp i kväll och allt är jätte fint.

• pylle

ska också gå och sova så jag orkar umgås med mina systrar med familj o morgon. God natt

• pylle

ojoj vad ni skriver har bara varit in lite snabbt så nu ska jag läsa igenom vad ni skrivit.

Har lagt in en ny lo risa och rosa gärna (dålig bild så färgen stämmer inte riktig)

• pylle
    Pyret78 skrev 2006-08-14 14:25:39 följande:
    * stolt scrappare gör entré * Har ni sett på första sidan på scrappiz??
    Grattis pyret78
  • pylle

Hej! Någon som har lust att dela med sig av nån rolig skiss??

Å så har jag en liten fundering går det bra att använda broderigarn eller måste det vara något spec?

• pylle

Jag har framkallat några gånger i från extrafilm och dom tycker jag är bra.Har då använt extrafilm home tyckte när jag skulle prova på deras hemsida att det var lite segt att ladda in bilderna men bra foton.

• pylle

finns en ny lo hos ig om ni har lust att risa och rosa lite =)

• pylle
    Fnyz skrev 2006-08-18 21:10:08 följande:
    hallå är de scrapping på hög nivå ikväll eller vad är de frågan om??ni kanske har annat å göra på en fredagkväll förståss jag sitter här som vanligt, svårt å göra annat när matilda sover å sambon är ute å dricker öl för ovanlighetens skull
    Surfar runt och tjyvkikar hos alla jag och letar inspiration till att scrappa men den vill inte riktigt infinna sig. Så det blir nog inget i kväll.
Svar på tråden Scrapträsket 2