• pylle

Scrapträsket 2

Garttis kela81

Pyret okej då betalar jag in.

• pylle
    Fnyz skrev 2006-08-25 16:53:22 följande:
    vill bara meddela att jag förmodligen är in i era gallerier (allas) 20 ggr om dagen för inspiration men det har ni säkert mäkt åxå   å ni skulle nog bli less på mig om jag skulle skriva något varje gång men sen är det som cia säger att endel har en annan scrapstil än mig
    Håller med Fnyz här att så gör jag också springer in hos en massa och letar inspiration.
    Jag som är nybörjare vet inte alltid riktigt hur jag ska lösa saker och ting så då brukar jag ta en runda och kolla hur andra löst saken. Och sen tycker jag det är så skoj att se vad fina saker ni gör (blir svis på er för jag vill också vara så duktig) men kan kanske vara lite dålig på att tala om det.
  • pylle

Babyjil ja det finns det.
    jag scrappar i 12*12. Har än så länge inte köpt nå album eftersom jag inte visste om jag skulle gilla att scrappa så jag har köpt plastfickor som jag stoppar dom färdiga losen i.
    Men har börjat tråna efter album nu.

• pylle
    Fnyz skrev 2006-08-26 08:52:47 följande:
    shoppade lite på panduro jag å skärmattan å kniven var ju jättebilliga nu å så la jag en beställning på lite grejer från deras katalog åxcå
    Köpte du skärmatta och kniv här i på hobbybutiken???
  • pylle

Nu har även jag gjort en idébok känndes som att det behövdes då jag ritar av skisser och har en massa andra lappar överallt vid min scrphörna.
    Min idebok.JPG

• pylle

hmm visst har jag stavat fel det ska vara idéer va? arg får ordna upp det senare.

• pylle

fnyz vilka smart förvaring du hittat tycket jag kollade när jag var där men inte såg jag nå =).

Skoj i morgon så är det scrapträff hos pyret78 vet bara inte riktigt vad jag ska scrappa då, hoppas jag får lite tid över och komma på.

• pylle

hihi fnyx det låter ju dunder bra det =) bara att hålla tummarna på att dom missat dig.

• pylle
    Fnyz skrev 2006-08-29 14:40:40 följande:
    fnyx? kanske skulle byta till de för de lät ju frönt
    hihi ooops så det kan bli när man inte kollar så noga
  • pylle

just det ja kanske jag ska packa ner lite jag med, ska bli så skoj med scrappträff synd att jag fortfarande inte kommit på vad jag ska scrappa i kväll.

• pylle

är så avis på er som kan gå på mässan vill ju också gå och klämma på allt.

• pylle

fnyz det gjord jag, tänkte att eftersom man kan se dom på engån inne på scrappiz så gör det nog inget om man lägger upp dom här.

• pylle

Här kommer helgens resultat av scrapping
    Bad tjej 75.JPG

• pylle

Mystjejen dunder fin lo och ett underbart kort

• pylle

så här står det på sidan Vi skickar ett bekräftelsemejl på att du är prenumerant, inom 7 dagar efter att vi har fått mejl och betalning för prenumerationen. OBSERVERA. Om du vill att prenumerationen ska gälla redan från första numret så behöver den tecknas och betalas före 15 september. så jag betalde in på engång jag

Svar på tråden Scrapträsket 2