Scrapträsket 2
Garttis kela81
Pyret okej då betalar jag in.
Garttis kela81
Pyret okej då betalar jag in.
Babyjil ja det finns det.
jag scrappar i 12*12. Har än så länge inte köpt nå album eftersom jag inte visste om jag skulle gilla att scrappa så jag har köpt plastfickor som jag stoppar dom färdiga losen i.
Men har börjat tråna efter album nu.
hmm visst har jag stavat fel det ska vara idéer va? arg får ordna upp det senare.
fnyz vilka smart förvaring du hittat tycket jag kollade när jag var där men inte såg jag nå =).
Skoj i morgon så är det scrapträff hos pyret78 vet bara inte riktigt vad jag ska scrappa då, hoppas jag får lite tid över och komma på.
hihi fnyx det låter ju dunder bra det =) bara att hålla tummarna på att dom missat dig.
appråpå magnolia där har jag hittat ett sånt härligt album men inte vågat beställt där i från
kolla coolt va http://www.dreamcottage.nu/minbutik/home.html och så är det det andra uppifrån.
just det ja kanske jag ska packa ner lite jag med, ska bli så skoj med scrappträff synd att jag fortfarande inte kommit på vad jag ska scrappa i kväll.
ää strunt i länken funka ju inte
"räcker upp handen" jag är här =)
är så avis på er som kan gå på mässan vill ju också gå och klämma på allt.
fnyz det gjord jag, tänkte att eftersom man kan se dom på engån inne på scrappiz så gör det nog inget om man lägger upp dom här.
Mystjejen dunder fin lo och ett underbart kort
så här står det på sidan Vi skickar ett bekräftelsemejl på att du är prenumerant, inom 7 dagar efter att vi har fått mejl och betalning för prenumerationen. OBSERVERA. Om du vill att prenumerationen ska gälla redan från första numret så behöver den tecknas och betalas före 15 september. så jag betalde in på engång jag