Scrapträsket 2
lägger genast till bland mina favoriter
lägger genast till bland mina favoriter
Sitter o inväntar postgubben. Hoppas att han har ett paket till mig från scrapshopen innehållandes retroflower-stansen
Hon hade iaf skickat mitt paket igår.
Håller för fullt på med inbjudningskorten till Ellens dop, men det kliar i scrapfingrarna. Vill göra en massa lo:s
Fast jag skulle oxå gärna shoppa loss på scrapgrejjor Får vänta tills barnbidraget kommer, då ni
knäppgök: Om du ska framkalla digitala bilder så kan jag rekommendera den här sidan www.korthuset.se
De är billig o framkallar på fuijipapper. Det är jättebra kvalité o du kan redigera bilderna hos dem oxå o få de i färg, sv/vitt eller i sepia för 1.19 kr/st
Jag beställde en onsdag eftermiddag o da´n efter kl.12 låg de i brevlådan. Det kallar jag snabbt!
Nu har mitt paket från scrapshopen kommit
Nu är jag innehavare av en retro flower-stans
Så nu ska här stansas
Bläää! har blivit förkyld o är hängig. Jag som VILL scrappa!!
Orkar bara inte. Typiskt när paketet från scrapshopen kom idag. Har iaf testat retro flower-stansen. Den är ju super
Superfina lo:s Mammsy o Sagomamma
Önskar oxå en sådan handstil som du har sagomamma.
Ny lo om nå´n minut i galleriet. Scrappat efter denna v. utmaning på scrappiz
En liten fråga:
Använde för första gången floss på min nyaste lo, men jag kom aldrig riktigt underfund med hur jag skulle få fast den. Fick klämma in den på vissa ställen under korten för att den skulle fästa. Tyckte inte alls att det gick att limma med limpennan för att få den att fästa.
Hur gör ni???
Har uppdaterat galleriet med lite lo:s.
Är blandat från vårt bröllopsalbum o från Ellens album.