Inlägg från: Pyret78 |Visa alla inlägg
  • Pyret78

Scrapträsket 2

Den blev ju jättebra, Fnyz!!!
    Vilka brudar vi har

Nu har du inspirerat mig att göra pp oxå. Lät ju jättekul. Kanske nå´t att introducera senare i kursen

Kan ju inte visa vad jag lyckades åstadkomma under scrapträffen, den ska ju skickas in till mammsy

• Pyret78

boboo: Har för mig att man inte får nån personlig bekräftelse från scrapaddicted, utan det är bara att betala.

• Pyret78

martriark o boboo: Jag har beställt flera gånger från scrapaddicted o aldrig fått nån personlig bekräftelse. Jag har betalat in som det står under köpvillkoren.

Så här står det:
    "En orderbekräftelse utgår till din angivna e-postadress. På orderbekräftelsen anges total köpesumma. Förskottsbetalning - hela beloppet inklusive fraktkostnad betalas till vårt bankgiro 5466-5468 senast 4 dagar efter genomförd beställning. Vid erhållen betalning sänds varorna till köparen.
    Minsta orderbelopp är 50 kr.

Normalt levereras varorna inom 1-3 vardagar efter att betalningen syns på vårt konto. I extrema fall kan det ta längre tid, men vi gör alltid vårt yttersta för att du ska få så snabb service som möjligt. Du kan alltid maila oss för att få reda på statusen för din order."

• Pyret78

Vilket sött litet bi Den sparar jag till framtiden

• Pyret78

Tja Fnyz!
    Hur har magnolia-beställningen gått???

• Pyret78

pylle: Jag har aldrig väntat på nån personlig bekräftelse därifrån då jag beställt.

• Pyret78

Fnyz: Klart vi kan

Skickar kollektivt ros till er som lagt upp nya lo:s i gallerierna.

Jo79: jag gjorde samma sak som du. Missade sommartemat

Mammsy: Åhh vicken liten sötis, din "selma" var Min blir inte alls lika söt, men den får duga

• Pyret78

Är det nyheter som kommer att visas på scrapmässan, eller tar butikerna med sig av sån´t de redan har hemma????

• Pyret78

skrutthumlan2: den 3-5 nov arrangeras syfestivalen på sollentunamässan. Där kommer även att finnas vissa utställare inom korttillverkning o scrapbooking. Bl.a Skapa Hobby, kortmakaren o magnolia

• Pyret78

Ett kollektivt ros till alla som lagt ut nya lo:s. Har kiakt in hos er men ej skrivit i era gb:s.

Snygga scraphörnor har jag oxå fått se idag Triv s själv super i min hörna.

Är sååå avis på alla som ska på mässa imorgon. Handla inte ihjäl er bara !!

• Pyret78

Urtjusiga nya lo:s ni gjort tjejer. Ingen nämnd, ingen glömd
    Ni är så himla produktiva!!

Själv måste jag framkalla lite mer kort. Nu har jag snart inga kort att scrappa

Svar på tråden Scrapträsket 2