Scrapträsket 2
DSkumpis: Det jag skrev var att scrapoteket.se har fraktfritt from 14/8 o en vecka framåt, mao v.33
DSkumpis: Det jag skrev var att scrapoteket.se har fraktfritt from 14/8 o en vecka framåt, mao v.33
Fnyz: Jag tror inte det.
Ny Lo hos mig. Blev lite konstiga färger, då jag fotade igår kväll.
Den är med i en scraplift tävling på scrappiz oxå, men vi fick tillåtelse att ladda upp i de gallerier vi ville
En ny Lo
Gjord efter skissen på scrappiz. Fast den blev inte helt likt, ändrade lite. Tror ni jag kan vara med i skissutmaningen ändå www.familjeliv.se/krypin/pyret78/gallery/phpbykand.jpg
Tack alla, vad ni e´gulliga
Nu är den upplagd i skissutmaningsgalleriet
Nu ska jag fortsätta med "baket". Har dop på söndag o nå´t ska man ju bjuda på
Mammsy: Nu har jag fått vår panduro-butik att ta hem såna där knappar som du o skumpis har
Grrr! Skulle ju göra glasyren till kakan nu, men då var ju naturligtvis slut på florsocker. Nu får jag lov att vänta till imorgon.
skumpis: Det är en långpannekaka jag gjort Vi kallar den för snoddaskaka. Är som sockerkaksbotten, fast med kakao i. Sen gör man en glasyr med både kaffe o kakao i o sen strör man antingen strössel el kokos över den. Den är oxå jättegod, men jag ska rusa in till dig o läsa det andra receptet
Ja, tydligen är det så att kärt barn har många namn
läste i din blogg skumpis. Oj vad det började suga i tarmsystemet nu
Nä, nu ska jag ta en natta-macka o sen sussa sött
Go´natt alla scrappare
Hihi, vi skulle ju göra kvällen, men än är vi kvällssuddare kvar