Inlägg från: Carolina1979 |Visa alla inlägg
  • Carolina1979
    MAMMSY skrev 2006-08-16 11:31:11 följande:
    Vill bara upplysa om att en ny utmaning nu finns i våran utmanings tråd
    Har du länken till den? *nyfiken*
  • Carolina1979

Är det någon som använt sig av "Mini ShapeBoss och Schabloner" - den som de hade som månadserbjudande på Bokia för ett tag sedan? Skulle vilja se lite hur det blir om man använder en sådan... någon som har exempel?

• Carolina1979

Är det någon som använt sig av "Mini ShapeBoss och Schabloner" - den som de hade som månadserbjudande på Bokia för ett tag sedan? Skulle vilja se lite hur det blir om man använder en sådan... någon som har exempel?

• Carolina1979
    Marajjah skrev 2006-08-16 19:51:44 följande:
    Carolina1979 skrev 2006-08-16 18:17:21 följande: Är det någon som använt sig av "Mini ShapeBoss och Schabloner" - den som de hade som månadserbjudande på Bokia för ett tag sedan? Skulle vilja se lite hur det blir om man använder en sådan... någon som har exempel? Jag har inte en mini shapeboss, utan en shapeboss, men de fungerar ju på samma sätt. Enda skillnaden är storleken. Jag har det på ngr av mina lo:s, bla "Tiden på BB", "BB-tiden" och "Sängposer". Man har ett verktyg, ser nästan ut som en virknål - typ. Den ritar/trycker man med längs konturerna på schablonerna som man har. Voila så har man fått mönster på papperet. Sen kan man kanske färga mönstrena med ngn slags färg, det har jag aldrig testat faktiskt... Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    Tack för svaret - var just färgen jag funderade över, om det går att få det färgat o vad man då använder...
  • Carolina1979

Jag tvingade sambon att köra till Floda idag för ett besök på Kortmakaren - vilken underbar affär! O hon var såå trevlig och hjälpsam - verkligen kanon, och jaa - det blev en del shoppat också

Svar på tråden Scrapträsket 2