Inlägg från: Carolina1979 |Visa alla inlägg
  • Carolina1979

Scrapträsket 2

Ni som har pratat om billiga dymoapparater från Clas Ohlsson, vilken är det ni har?
    Jag har kikat runt lite på deras hemsida - o de jag hittar är inte i närheten av de priserna ni tidigare nämnt...

• Carolina1979
    Jo79 skrev 2006-07-27 21:55:57 följande:
    Jag köpte "Junior" tror jag den hette. Typ 69:-, ganska plastig, men jättebra!! Blå och ljusblå är den. Mamma till KaramEllen
    Ahh - det måste vara den som heter Präglingsapparat Dymo Junior då, jag var helt inne på ordet märkmaskin, så jag tittade inte ens på de som hette Präglingsapparat

Tack för svaren Jo79 och Skumpis!
  • Carolina1979
    malin ulrika skrev 2006-07-27 22:19:08 följande:
    Carolina1979,förresten så finns det ett typsnitt som ser ut precis som om man skrivit med DYMO. Om du har dator och skrivare kan du då skriva ut remsor som du sen klipper till... Fast det ser ju bara ut som om det vore lite "3D" det står ju liksom inte ut på riktigt... Har inte länken just här nu, måste leta upp den, om du är intresserad...
    Du får gärna leta upp den om du vill / har tid - kan vara kul o kolla hur det blir iallafall
  • Carolina1979

Tack för länkarna - ser ju kanonsnyggt ut!
    Har laddat ner dem nu - men undrar precis som Skumpis, hur får man in dem i word?

• Carolina1979
    dramaqueen skrev 2006-07-27 22:43:48 följande:
    Skumpis skrev 2006-07-27 22:36:25 följande: annika - Hur gör man med fonter från den sidan? Är de gratis? Och hur kommer de in i Word så att säga? Hmmm... är inte så duktig på det där med att hämta hem grejer. Du laddar bara ner dem till din dator och sen placerar du dem i din fontmapp i kontrollpanenlen (de kan behöva packas upp men det hjälper nog din dator dig med om du har XP) ~~tröttmössa~~
    Tack - nu har jag dem i datorn
  • Carolina1979
    Johannapanna skrev 2006-07-27 22:45:00 följande:
    Håller på och gör en lååååååååång wishlist på scrapbooks.com. Gudars vad de har mycket grejer i USA och BILLIGT!! Nån som vill vara med och beställa o dela frakten??
    När har du tänkt att beställa?
  • Carolina1979
    Johannapanna skrev 2006-07-27 22:53:20 följande:
    Carolina: Tänkte beställa så snart som möjligt. Har aldrig beställt från utlandet förut, så jag är lite nervös. Det tar dock hyfsat lång tid att gå igenom deras sortiment, dels pga dess storlek men även pga långsam hemsida.
    Ska kolla där jag också - hittar jag något så hojtar jag till
  • Carolina1979
    Johannapanna skrev 2006-07-27 23:06:20 följande:
    Gör så!
    Fyy, elaka du som visade mig den sidan
    Jag är ju helt frälst i Disney - då skulle jag ju INTE besökt den sidan
  • Carolina1979
    Johannapanna skrev 2006-07-28 00:15:52 följande:
    Carolina: Såg förresten att vi bor nära varandra. Passar ju bra!
    Ja, vi gör ju det!
    Tar du reda på vad frakten o så kostar så ska vi kunna dela på det - hittade en del jag ville ha, nästan bara Disney-grejer, men ändå
  • Carolina1979
    Johannapanna skrev 2006-07-28 10:45:29 följande:
    Carolina: Jag har mailat dem och frågat om fraktkostnaden. Har du läst om deras avgifter på hemsidan? Jag tycker det står så konstigt och frakten verkar vara väldigt dyr!
    Ja, helt klart... visste att det skulle finnas någon hake eftersom grejerna var så billiga
Svar på tråden Scrapträsket 2