Inlägg från: Carolina1979 |Visa alla inlägg
  • Carolina1979

Scrapträsket 2

Tbulle skrev 2006-08-02 11:17:55 följande:
    Bra o billigt ställe att framkalla "riktiga" foton? Nätet eller i Stockholm.
    www.onskefoto.se
  • Carolina1979
    Loppan79 skrev 2006-08-02 15:45:47 följande:
    Men ååå jag som håller på med en beställning på scrapoteket just nu och hade inte ens sett att det var fraktfritt Meli - order kommer under dagen Jag fyller år idag (hurra, hurra, hurra). Jag fick ju stora boken om scrapbooking här om dagen och idag fick jag en egen fotoskrivare , 500:- att handla scrapbooksaker för av mina föräldrar, en dymomaskin och en scrapbooktidning. Jag tror att det har gått fram vad jag önskar mig Nu håller jag alltså på med order på scrapoteket och på scrapbookbutiken. Måste bara fila på dem lite innan jag skickar iväg. Men nu ska jag gå och baka paj till kalaset ikväll.
    Grattis på födelsedagen!
  • Carolina1979
    Mella72 skrev 2006-08-02 18:06:16 följande:
    Såå...då har även jag fotat och lagt ut mina Scrapalster. Bilderna blev inte de bästa men jag skyller på kameran Bilderna finns under starka bilder..och kom nu ihåg att jag är nybörjare!
    Jag tycker de var jättefina!
  • Carolina1979

Är det någon som gjort en LO om sin förlovningsdag eller liknande, kanske en kärleks-LO för er o er partner? Skulle vilja ha lite inspiration...
    Har nämligen påbörjat min första nu, men behöver lite idéer om dekorationer o så...

• Carolina1979
    Matriark skrev 2006-08-02 22:16:19 följande:
    Carolina1979 skrev 2006-08-02 21:58:10 följande: Är det någon som gjort en LO om sin förlovningsdag eller liknande, kanske en kärleks-LO för er o er partner? Skulle vilja ha lite inspiration...Har nämligen påbörjat min första nu, men behöver lite idéer om dekorationer o så... vi tog aldrig med oss kameran när vi förlovade oss, ville inte förstöra stämningen. Men jag ville förstås ändå scrappa om det, så jag tog lite passande papper och dekorationer, skrev ner datum, rumsnumret till sviten med en dekorativ nyckel.. och skrev på latin amor vincit omnia som betyder "kärleken övervinner allt". Just dom orden betydde mycket för oss och den dagen. 
    Tack för tipset! Och vilken bra dag ni förlovade er på - min födelsedag
  • Carolina1979
    Skumpis skrev 2006-08-02 22:18:12 följande:
    Carolina - jag har gjort en liten kärleksLO fast till vår son men den skulle nog kunna göras till ens partner också. Finns i mitt galleri. En röd som heter Vilgot, Mamma och pappa älskar dig. Kanske kan inspirera dig lite iallafall
    Åh, den var ju jättefin! Synd bara att jag inte har så mycket hjärtdekorationer ännu - hmm, kanske ska ta en sväng in på shoppingsidorna
  • Carolina1979
    MAMMSY skrev 2006-08-02 22:26:11 följande:
    Carolina jag har oxå gjort en LO  om du vill kika snart blir vi 3 den e lite kärleksfull
    Den var också jättefin - ni är så himla duktiga allihopa!
Svar på tråden Scrapträsket 2