• Jo79

Scrapträsket 2

Ny Lo!Glad

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Oj, ja BG:S nya var verkligen fina! Gillade Gypsy bäst.... ska bli kul när de kommer!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Fnyz: Å vad KUL!! Grattis!!

Vi ska snart (be mig inte precisera mer, för snart har varit i tre år nu....Fundersam) renovera ett rum här hemma och när det blir klart är planen att det ska vara ett arbetsrum med bokhyllor, datorn och en pysselhörna!! Sambon sitter och pillar med sina fiskeflugor titt som tätt, och jag scrappar, så det blir nog kanon att ha en liten hörna. Det ska bli så skönt att inte behöva dra fram allt till bordet varje gång man ska scrappa...!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ja, kan ju kanske gissa vilket företag det är....Oskyldig

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Håller med Skumpis, ni har ju diskuterat HoP från USA; då måste vi ju få diskutera företag från Sverige...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Så då kan jag anta att det var Magnolia du beställt från Dramaqueen?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Vi ska till Ullared imorgon!! Tjohoooo!!Penga mun Fotofix är uppskrivet , men vet nån om det finns pappersskärare där? För så heter det väl? Skärmaskin kanske det heter förresten...?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Och en sån där skärmatta.... jag har ett gammalt kartongblad som jag skär på med hjärtat i halsgropen varje gång jag lyfter och kollar om det gått igenom på bordet ....

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

...och för att tala om roligare saker så rear Pysselpunkten ut sina BG papper för 5:- styck.....

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket 2