Scrapträsket 2
Lägger in en ny lo alldeles strax, en som jag liftat i cropliftutmaningen.... (vilket ord!!)
Lägger in en ny lo alldeles strax, en som jag liftat i cropliftutmaningen.... (vilket ord!!)
2xA scrappar väl sitt bröllop??
2 nya lo:sar i mitt Kretaalbum...
MiS: Har du mailat henne igen då? Din order kanske har "försvunnit"?
Å, fraktfritt, absolut!!
Vad mycket ni skriver tjejer!! Det tar ju en evighet att läsa ikapp när man inte varit inne på hela kvällen.... -D
Håller med om papprena faktiskt... trodde aldrig att jag skulle tröttna på vissa, men de har legat här jättelänge och jag får lite dåligt samvete att jag inte använder dem utan köper nya hela tiden.... har tänkt att jag ska köpa på mig mer bazzill så att jag har mer enfärgat, för det har jag nästan inte något alls... och det gör mig en aaaaning begränsad. Så nu har jag köpstopp (iaf på mönstrade papper.... ) tills mässan. Som tur är börjar jag jobba och en månad ungefär så då hinner jag ju inte sitta så mycket framför datorn och dreggla....
Fast det står ju att hon bara jobbar tisdag, onsdag, torsdag? Så då är det ju inte så konstigt att det tar lite längre tid än på andra butiker. Men jag förstår er som har fått vänta och vänta, det är inget roligt!!
Har lagt in en Lo i galleriet som är en ren (i stort sett) kopia. Hade från början tänkt att den skulle vara med i utmaningen, men kom på att det det skulle ju vara med "en dag...." oxå... Så jag får göra en till!