• Jo79

Scrapträsket 2

Skumpis skrev 2006-08-02 12:25:34 följande:
    Men guuuuud, ligger det en scrappingbutik i Borås??? Där har ju jag varit i sommar Hur kunde jag missa det??? Men det finns ju två köpområden i Borås. Viket av dem ligger affären?
    I Knalleland nånstans, men det finns ju tusen ( ) olika hus där så vi var och snurrade på alla och hittade inte... Men jag har för mig att nån härinne var där och handlade..... och den borde ju veta! (eller nån annan)
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Det är mycket jag vill ha..... förvaring är dock ganska prioriterat känner jag, Har köpt några cropperhopper....förvaringar för papper (totalt tappat ordet... ) och ska köpa några dividers (tror jag?) Dessa engelska ord!! på mässan. Och en MAAAAASSA papper såklart.... har en liten lista som ligger här brevid och den bli längre och längre för var dag som går.... Kanske några små stämplar oxå. Blir mer och mer sugen på det faktiskt.

Grattis till jobbet Trez!! Jag har oxå ångest, ska börja jobba igen på måndag och Ellen ska skolas in på fsk och hela familjen blir riktigt svensson.... Undrar när jag ska ha ork till att scrappa...?

Oooo vilken fin Annika!! Jag har inte kunnat hålla mig på vita bazziller utan beställde ett gäng alldeles precis nu. Hoppas verkligen att de finns kvar, har försökt så många gånger och fått till svar att de är slut. Då blir jag grinig!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Johannapanna skrev 2006-08-03 22:01:00 följande:
    Jag skulle behöva hjälp med hur jag ska scrappa en av mina bilder. Bebis ligger på vit handduk och har vit body på sej. Vad ska jag använda för färger för att fotot inte ska se blekt ut?
    Eller om du kör bruntonat och har vita dekosar....?
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Nope.

MAMMSY skrev 2006-08-03 22:06:35 följande:
    tr3z skrev 2006-08-03 22:05:29 följande: ser inget! Neeej e det ingen som gör det? *kliar mig fundersamt i huvet å undrar vad jag gjort för fel*
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Lagt in en Lo i Kretaalbumet och ett kort i den vanliga Lo-mappen.

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Lingonflickan skrev 2006-08-05 19:50:41 följande:
    Så är jag här igen. Har naturligtvis redan börjat scrappa åt lilla J. Upptäcker självfallet att jag behöver massor av nya saker... Har inte tillräckligt babyrosa cs t ex. Behöver fina mönstrade, små genomskinliga kuvert, söta band, sidenband...
    Välkommen tillbaka! Hoppas allt gick bra och att det blev fina scrapkort...
    Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket 2