Scrapträsket 2
Fnyz - ja, läskigt hur okunnig man är om vad som gör vardagen lättare för en
Fnyz - ja, läskigt hur okunnig man är om vad som gör vardagen lättare för en
Supersnygg plats, Jen!!
PamPam - mitt enda tips är att övningssy lite på nån liten spillbit före, så att du ser hur det blir innan du börjar sy i LO-n. Och sen brukar jag fuska om jag ska sy fast papper på papper genom att sätta fast sakerna i förväg som vanligt, så att de inte glider när jag syr...
Johannapanna - jag beställde för två månader sen och har fortf. inte fått nåt. Rekommenderar alltså inte House of paper, och det gör inte 2XA heller som inte heller fått nåt paket då 6 veckor gått. Vilket berodde på strul med betalning som de på HoP sa att de skulle hjälpa henne med manuellt, istället blev det alltså inget köp. Och vi fick båda samma svar när vi mailade om våra grejer; nämligen att de kommit bort i postgången. jag väntar således på paket #2, men har väldigt svårt att tro att det nånsin kommer komma nånting. Funderar ist skarpt på att be om pengarna tillbaka, även om det inte är någon större tröst
Jag förstår inte att postgången ska vara så dålig? Det är ju inte direkt från eller till U-land paketen skickas. Det är därför jag känner mig lite skeptiskt till om paketen verkligen blivit skickade, iaf första gången. Nu var det två veckor sen HoP skickade samma order för andra gången (enligt dom) och jag vet inte hur länge jag ska vänta innan jag ger upp hoppet på det också?
dramaqueen - nä, fy vad dåligt! man blir ju hyfsat less när man inte får det man vill ha, särskilt om man börjat planera runt det
Ja, det tycker jag också. Jag berättar gärna att jag fått bra service, företag som inte ger bra service bör ju inte gagnas pga att man inte får säga att de är dåliga. FL är ju dessutom inget renodlat scrapforum som lever på sponsorpengar, så jag tycker det är helt i sin ordning att tala om ifall man blir besviken över något.
jag har varit inne å kikat på flera Lo's under morgonen, tänkte bara säga ett gemensamt "bravo!" eftersom bebis vill ha uppmärksamhet
nu har jag mailat HoP och bett om pengarna tillbaka. 2 månader r lite mer än jag hade tänkt mig när jag först beställde Så trist bara på alla dekorationer jag hade beställt
Sanslöst. Har väntat 2 månader på House of paper-paketet, skickar ett mail idag och får genast svar om att pengarna kommer tillbaka på mitt konto inom 72 timmar. Blir faktiskt sur.