• tr3z

Scrapträsket 2

Johannapanna - det är som vår utmaning, ungefär.. Fast komprimerat. Olika teman som ska scrappas innan helgen är slut å så kan man vinna saker om man har tur
    Kolla scrappiz under forum!

Jo79 - jag sätter mig absolut med annonsen iaf, den var ursnygg! och skissen. Och sagen vill jag också göra men den är mindre lätt för då måste man tänka själv Och färgutmaningen... Fast jag har inte dom färgerna
    Maken får väl ta hand om bebis när hon vaknar igen, nån ved har vi inte behov av

• tr3z

*morr* blir så sur på gubben som inte kan göra nåt själv utan måste sitta brevid mig hela tiden! då blir det ju ändå jag som har koll på Jolin för han kan ju inte göra två saker samtidigt, verkar det som! Skrikandes tappar all inspiration när jag är sur och arg, kan han inte fatta att jag vill sitta lite ifred, så kommer jag å umgås sen! *sur*

• tr3z

Vågar mig inte på att kolla än, men jag är just klar med min annons och ska fotografera den när Jolin sover...

• tr3z

Niccipicci - pysselpunkten har fraktfritt till imorgon!

• tr3z

Alltså jag får sån ångest över mina Lo's.. Jag känner att jag måste gå en kurs för jag utvecklas inte för fem öre och mår dåligt av att vilja göra saker som jag inte kan! *buhu*

• tr3z

annika5064 - Ja, man kanske skulle lifta någon som man verklgien tycker gör snygga saker.. Det känns som att jag inte kan komma in i den stilen som jag verkligen skulle vilja scrappa i, allt blir bara likadant..   

Loppan79 skrev 2006-07-09 12:17:40 följande:
    tr3z - du skojar va? Du gör ju superfina lo:s!
    Tack Loppan! Jag var inte ute och fiskade iofs, för ajg tycekr verkligen att jag står helt still när jag scrappar, det blir aldrig nåt nytt och spännande och aldrig något som jag själv tycker är supersnyggt! Konstigt det där
    annika5064 skrev 2006-07-09 17:16:15 följande:
    Cia, vet inte vad du menar..."Scrappiz-inga raka kanter, eller??"
    Scrappiz har en utmaning på cyber croppen där man inte för göra några raka kanter på en hel LO, du hade lätt kunnat bidra med den där snygga!!!
  • tr3z

Johannapanna - söt!

usch, jag vill inte tjata, men om bara HoP kunde skicka mina grejer nån gång så skulle jag säkerligen kunna hitta på ett å annat nytt. I stort sett ALLA mina dekorationer är slut... och dom jag har är SÅ tråkiga! Sånt som man köper på sig och inte vet vad man ska göra med.. Om jag skulle skicka en RAK snart.. Det är faktiskt dags, jag har inte fått iväg nån under juni alls.....

• tr3z

Random Act of kindness Man skickar helt enkelt nåt till någon bara för den goda gärningens skull... På Scrappiz finns det RAK-listor, där kan man fylla i adress och vad man gillar i scrapväg, sen är det bara att hoppas på att slumpen faller sig så att man får ett litet brev på posten Jag har fått två RAK-ar från Scrappizmedlemmar och en från SussieB här på FL och det är jätteskoj!! Så spännande att se vad folk stoppar ner i kuverten Själv har jag tänkt mig att skicka en RAK i månaden till någon slumpmässigt utvald person... Så det är nog dags att skicka en för juni när barnbidraget kommer.. Har just valt ut vad jag ska skicka och på ett ungefär vem som ska bli mitt "offer". Å det bästa av allt är att jag blir av med sånt som jag spyr på här hemma

• tr3z

åh, trodde mina stansar skulle komma från pysselpunkten idag men icke! och imorgon har jag inte alls tid att ens hämta ett paket om det skulle komma... *suck* vill ju stansa och stansa!

Svar på tråden Scrapträsket 2