Scrapträsket 2
MAMMSY - beror på hur nyligen som är nyligen.. Beställde ju för en månad sen (inget paket än ) och betalade då med kortet.
MAMMSY - beror på hur nyligen som är nyligen.. Beställde ju för en månad sen (inget paket än ) och betalade då med kortet.
jag mailade HoP förra månadan, dvs snart två veckor sen, och då ahde de inte ens skickat paketet än för att de hade missat det, eller nåt sånt. Fattade inte riktigt vad hon menade utom: Jag packar och skickar imorgon! *haha* Hoppas verkligen det kommer snart, är så trött på mina gamla dekorationer!
åh, härligt, mer kritik till saker jag vill ha så jag slipper köpa dom!
Grattis Skumpis!
Slänger in en fråga innan jag går å sover
Har ett Bazzil Leap frog 8*8 album.... Någon som har dekorerat sina bazzil-album? Jag funderar på att göra det men vet inte riktigt hur eller eg varför Däremot mitt 12*12 som jag köpte på Panduro ska jag dekorera.... Nån som har bilder på dekorerade album? Vore intressant att ta en titt för inspiration och idéer!
Skumpis - vet inte vad den heter, men jag köte den billigaste
köPte
ingen som har scrappat själva albumen? Låter iofs bra, för då kan jag också strunta i det
Ja, grattis så klart Annika!
Skumpis - köpte också min för 110:-, fick röd remsa till och köpte 2-pack svarta för 39:- Åh jag älskar min dymo
fråga:
Stans: retro eller flower? Storlek om man vill ha båda? vilken passar bättre som liten?
Tack sagomamma! Jag började få lite ångest där ett tag! Man är ju inte stjärntecken-våg för inte
"för å emot, för å emot"