Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket 2

Jo79 - Vem ska du beställa papper från? Kommer de inte ha med sig alla sina papper??? Jag tror att jag ska ha med mig vissa kort och gå och färgmatcha bland alla papper. Tycker det är svårt att hitta rätt nyanser på nätet. Förrutom linnéstrukturen då eftersom jag har en provkarta där

• Skumpis

Vilka butiker är det som har lite billigare Bazzill?

• Skumpis

Mystjejen - Jag var med i en swap på Scrappiz och fick alla färger i monoserien. Just nu tror jag att det pågår en swap i fourz också. Fast jag har sett att man kan köpa en sådan provkarta för 100 kr på pysselpunkten tror jag det var.

• Skumpis

Dymo Junior för 110 kr har jag. Helt grym Glöm inte köpa extra band till. Två band kostar 39 kr och finns i svart, rött och blått.

• Skumpis

Någon här som skickat (eller fått) värdinnegåva för någon swapp på Scrappiz? Vad brukar man skicka???

• Skumpis

Blommig - Ang dymon så ja, bokstäverna står ut. Ang swappar så är det min nya last Jag är med i vanlig swapp och receptswappar. När vi bytte bazzill så köpte alla i gruppen man anmält sig till en färgserie ur monoserien. Jag köpte tex yellow och sen skar jag varje papper i 15 bitar och skickade till en värdinna. Sen fick jag en bit från varje färg i monoserien på posten. Jättebra att ha när man ska beställa titlar, papper osv.
    Receptswappen går till så att man anmäler sig till en intressant grupp. Tex pastasåser, choklad, picknickmat osv. Sen gör du 8 likadana receptkort och skickar in till värdinnna. Sen får du 8 olika kort på posten. Den swappen jag är med i nu ska inte vara färdig förrän i september. Jättekul verkligen men bli inte övermodig och anmäl dig till för många för det tar _tid_ Jag anmälde mig till tre grupper samtidigt och har alltså gjort 18 kort nu (tre olika recept)

Hihi... ja det blev lite reklam för swapparna på Scrappiz det

• Skumpis

Nu finns mina tre receptswappar i receptgalleriet om någon är nyfiken. Trez, du får inte tjuvkika eftersom du ska få det ena receptet

• Skumpis

Jen - Åh, då får du inte heller tjuvkika Jag är värdelös på att komma ihåg vad alla heter på Scrappiz

malin ulrika - Det är foamstamps. Mixed.

TAck för snälla ord. Visst ser det skoj ut

Svar på tråden Scrapträsket 2