Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Scrapträsket 2

Jag har köpt min skärmaskin på CO för 299:- och jag är nöjd!

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah
    sofiemalmö skrev 2006-08-14 14:57:52 följande:
    Såg att netto i sitt blad säljer en skärmaskin för 49:-. Kan väl vara värt att testa?
    Men då kan du inte skära i formatet 12x12... Utan måste då köpa en större om det är det formatet du vill scrappa i sen. Jag har en som rymmer alla format, då kan man välja eftersom.
  • Marajjah
    Fnyz skrev 2006-08-14 15:01:39 följande:
    när meddelas vinnarna i cropen?
    Det vill jag också veta. Inte för att jag kommer att vinna, men det är ju intressant att veta vem som vinner.

Grattis Pyret! Kanonfin lo!
  • Marajjah

Fnyz
    Ett A4-papper är mindre än ett 30,5x30,5 (12x12), men det kanske går att lösa iaf...?

• Marajjah

Två nya LO:s i galleriet. På "Kompisar" så har jag suddat ut (sånt som jag inte vill ska kolla ut på nätet) på den övre delen mellan det stora kortet och de två små. LIkaså så har jag gömt Filips kompis ansikte med rött. På "Kalas" har jag också gömt en massa ansikten.

• Marajjah
    Fnyz skrev 2006-08-15 08:52:29 följande:
    ojojoj vilken premiär-tävling...var in på å kikade lite intressant
    Är det swe-scraps tävling ni pratar om?
  • Marajjah
    Jica skrev 2006-08-15 10:45:33 följande:
    Tack för alla svar!! Ska in och beställa dessa detaljer (som förvaring som man måste ha innan man börjar ) Ni är underbara!!
    Så mkt förvaring behöver du inte innan du börjar. Pappers-och övrig förvaring kan du köpa på dig eftersom.
  • Marajjah
    rubberduck skrev 2006-08-15 12:32:48 följande:
    cheri-japp allt ska med..en utmaning! Men de e bara släppa loss
    Allt som står på listan ska vara med. Man får chalka, men det står inte, alltså får man lägga till saker också? Allt utom blommor?
  • Marajjah

Nu håller jag på att bli irriterad på Pixaco. La min beställning där den 4/8 och ännu syns inga bilder till. Pengarna är dragna... Har mailat dem för svar.

Annika
    Har du ingen länk till den där Rhonna Farres så att jag kan kika på hennes finfina doodling?

Vem pratade om förvaring? Jag har IKEAs mappvagn Summera och i den står papprena upp en bit, går att sortera jättemkt. Är supernöjd!

• Marajjah
    annika5064 skrev 2006-08-15 14:49:13 följande:
    Marajjah skrev 2006-08-15 14:04:09 följande: Nu håller jag på att bli irriterad på Pixaco. La min beställning där den 4/8 och ännu syns inga bilder till. Pengarna är dragna... Har mailat dem för svar.AnnikaHar du ingen länk till den där Rhonna Farres så att jag kan kika på hennes finfina doodling?Vem pratade om förvaring? Jag har IKEAs mappvagn Summera och i den står papprena upp en bit, går att sortera jättemkt. Är supernöjd! Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2rhonnafarrer.typepad.com/dreamy////
    Tack!
Svar på tråden Scrapträsket 2