Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Scrapträsket 2

Men Claudia
    Du menar 6/8, elelr hur? Annars är det ju väldigt sent.

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah
    myskatt skrev 2006-08-17 20:19:33 följande:
    Vä??? Beställde 280 bilder från Pixaco för några dar sen, hoppas verkligen inte att det tar så lång tid .Nästa gång blir det www.framkalla.com igen! Beställde kl 11 en dag och bilderna damp ner i lådan 11.30 dan efter och det va 500st! Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
    Då lär du nog få vänta... Tyvärr!
    Å jag blir extra irriterad då jag knappt har ett foto här hemma och scrappa, jag kan ju inte sitta och skriva ut alla på skrivaren heller. Det kostar också en hel del...
  • Marajjah

Hmm, Digital Camera MAgazine har gett Pixaco det här omdömet. "Pixaco is a dream to use"

Andra omdömen...
    "Bra pris, bra kvalité och snabb leverans!!! Jag skall rekommendera er!"

Finns ännu fler omdömen på deras hemsida - bara positiva såklart! NU har jag mailat dem ett argt mess. Undrar om de tar med det på sin omdömessida.

• Marajjah
    Mystjejen skrev 2006-08-17 21:45:01 följande:
    Hej! Hur går det för er som gör swe-utmaningen? Fick man inte stämpla??? Har svårt att välja foto, har två som jag kanske använder, får se om de godkänns... Fyndade en plåtväska idag, en sådan som ser ut som en liten resväska typ (20:- på second hand)... Tänkte scrappa på den, någon som har gjort något liknande och vet hur man gör??
    Det står så här om stämpling.
    Rubrik (valfritt att stämpla, handskriva, datorskriva osv.)
  • Marajjah
    Mystjejen skrev 2006-08-17 23:41:23 följande:
    Marajjah: Cia o krabaten skrev tidigare att hon blivit diskad för hon använt stämpelbokstäver... Men jag tror jag ska skriva rubriken för hand ändå.
    Konstigt, eftersom det står att man får stämpla rubriken...
  • Marajjah

HIttade detta som tillägg på swebloggs hemsida.

Tillägg (gjort 17/8):
    Ber om ursäkt
    för att det hela verkar luddigt, vi lär så länge vi lever. Nu har vi tänkt lite mer på era frågor och här kommer ett förtydligande:
    Rubriksättningen - valfri (du får alltså använda annat till rubriken än vad som står i listan, dvs du får använda foamstamps, ministämplar, rubons, handskriva osv)
    Fluid chalk är en basgrej, det får du använda om du vill och hoppa över om du vill
    Journaling - du får handskriva eller skriva ut på datorn

• Marajjah
    mittlillalejon skrev 2006-08-20 14:04:41 följande:
    Måste fråga om det finns nån scrap-butik i Småland???
    Inte renodlad så, men Tiimari och Panduro i Växjö har en litet sortiment.
  • Marajjah

Jag vill scrappa, men jag är aldrig hemma nu känns det som. Upptagen heeeela tiden och den här veckan lär det inte bli mkt av. Filip fyller år på onsdag och innan och efter det är det grymt mkt att göra. Vill vara med i både den här scraputmaningen och swescraps tävling (sommar). Problem!

• Marajjah

Är det ngn som hört nåt om vilka som vann i croppen på scrappiz?

• Marajjah
    claudia79 skrev 2006-08-22 08:48:11 följande:
    jag är ju inte den enda som varit lite purken på PIXACO. För som en del andra har jag väntat ganska många fler dagar än vad som är sagt. SÅ igår skrev jag och frågade varför det tar så lång tid plus vad de gör åt detKände mig som en surkärring men men...idag fick jag ett mail där de skrev något om att det packas från tyskland osv men jag fick iaf en voucher på 50:- i kompensation så det var ju sjyst..
    Vet vad du pratar om. Jag har väntat sedan den 4/8. Blir säkert 1 månad innan de kommer. *grrr*
Svar på tråden Scrapträsket 2