-
Jag har färgat kortkanter med fluid chalk. Funkar bara fint!BabyJia skrev 2006-08-31 09:04:57 följande:E de enbart när man vill ha "brända" kanter som de funkar å använda fluid chalk? el går de å typ å färga tex kortkanterna med de oxå?
-
Har du också beställt från Pixaco? Mer än 150 bilder? När la du ordern? Jag la min den 4/8 och fick bilderna i måndags (28/8)...BabyJia skrev 2006-08-31 12:31:44 följande:yes yes...har kollat ut flera ggr nu för å se om jag kunde få syn på postbilen å nu fick jag de äntligen. Så om en stund får jag post å man kan alltid hålla tummarna på att jag får mina bilder idag...fast tror de bara e en gnutta chans dock.
Johannapanna
Jag ska också göra månadslayouter till Filip. Tyvärr har jag inte fått tummen ur.. än och FIlip är ju 2 år nu så det blir jobbigt! Har dock skrivit ner vad jag ska ha för info på varje månad, men hur de ska se ut vet jag rakt inte. Tänkte nog använda mig av månadspapper från Karen Foster till alla + cardstock. Sen tror jag att jag vill ha ungefär samma utseende på alla så att man ser extra mkt att det är månadsbilder och att de "hör ihop". Nåja, vi får se om jag får tummen ur ngn gång. -
Ulrikaulrika heter hon och jag ocg Cia har också gjort den.Matriark skrev 2006-08-31 20:41:54 följande:Mystjejen skrev 2006-08-31 20:35:46 följande: Jag ska också ta tag i månadsbilderna snart... Jag har tänkt att göra alla på en dubbel LO så att man kan se och jämföra utvecklingen. Vad tror ni om det? Det blir nog jättebra. Finns en ursnygg sådan dubbel-LO i boken "A designer's eye for scrapbooking" som jag på en gång tänkte att jag måste lifta nästan rakt av. Såg i scrappiz forum att det var någon som gjort just det, Ulrika tror jag hon hette.. har dock ingen aning om hur man letar reda på någons galleri på det stället, så det kan jag inte hjälpa dig med
-
Camasuary
Sitter här och försöker komma på vad som ska stå på min "måste-ha-lista" inför mässan i Gbg. Kommit fram till en hel del faktiskt... *sååå konstigt*
Vad ska ni andra som ska dit köpa?
-
Johannapanna skrev 2006-09-01 13:19:03 följande:Marajjah: Det blir nog en hel del papper och dekos. Och så en maaaaassa impulsköp! Det ska bli så kul att titta och känna på allt!!!Vad har du tänkt köpa?
Impulsköp för all del, det kommer det att bli, men jag har även en lista med saker jag verkligen behöver.
- Minst 2 album (12x12) + plastfickor och förlängningsskruvar
- Rub-ons (vitt alfabet, mönster & blommor)
- Bazzill
- Mönstrade papper
- Chipboard
- Fotofix
- Photo-anchors (med mönster på)
- Ev. knappar
- Limpenna
-
Sen är det säkert en massa saker som jag tänkt på innan som vore bra att ha, men som inte kommit upp på listan å därför kommer bli glömda.
-
Pyret
Jag har bara läst om de som ska ta med sig det som de har i butikerna, men det finns säkert ngn nyhet också... kanske?
-
Efter att ha anlitat ett företag som tidigare inte varit så känt (för mig iaf) och då fått dåliga erfarenheter av dem så tänker jag itne anlita ngt mer företag som jag inte hört talas om innan... dvs jag kommer att använda mig av kända fotoleverantörer i fortsättningen. Sen vet jag inget om www.pixdiscount.se De kanske kan vara bra, jag vet inte, tyvärr...Lilla Lila skrev 2006-09-01 14:07:44 följande:Någon som använt sig av detta fotoföretag??www.pixdiscount.seDet verkar billigt, men bra??
-
Ja, å mig känner ni igen, eftersom jag är den tjocka!MAMMSY skrev 2006-09-01 14:44:16 följande:huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa imorn är det LÖRDAAAAAAG!!!! MÄSSDAGSHihi vad det ska shoppasd å vad kul det ska bli å få se er andra som ska dit!!HiHi ni känner igen mig, det är jag som har Bazzilblomman i håret Å jag har faktist scrappat!!! *Glad* fast jag kan inte vis a för det e ju till swe. tävlingen men ändå!!!!
-
Kolla här om det kan hjälpa dig...jenn79 skrev 2006-09-01 17:11:07 följande:myskatt Tack vad snällt av dig Men jag har en hel hög jag ska göra så med *undrar fundersamt om du orkar ca 20 kort...* Och kan ju vara bra att veta till nästa gång
http://www.scrapbutiken.se/catalog/ -
Ååå, tack så mkt! Jag tycker faktiskt om den själv också.tr3z skrev 2006-09-02 18:18:49 följande:Marajjah - var inne å kollade på SWE-scrapbook bloggen och din höst-LO är verkligen supersnygg! Tror jag sagt det förr, men det tål att sägas igen
Äntligen hemma efter en lång resa. Lååång väg hem och jag hade ont i magen.Har iaf haft en helt underbar helg i Gbg och mässan var verkligen super. Fast varmt och lite trångt. Brände massvis med pengar och har nyss plockat upp. Härliga papper och massor av alfabet!
Skoj också att träffa en del av er IRL. -
Ja, idag var det verkligen inget höjdarväder, men vi hade bestämt innan att vi skulle kika in på Nordstan. Ska på bröllop nästa helg och behöver skor till det + att jag ville kolla in på papetiere (eller vad det nu heter...). Hittade tyvärr inget album!Skumpis skrev 2006-09-03 21:01:45 följande:Marrajah - Det var skoj att träffa dig också Osis ni hade med vädret bara Och idag var det _mycket_ mindre folk på mässan än igår. Jobbigt med magont? Ingen bebis på g än väl???
Magontet var nog mest magknip, tror jag. Ingen bebbe än, fortfarande lite tidigt, men om tre veckor gör det inget om h*n vill titta ut.
Ska lägga in mitt bidrag till swescraptävlingen också... -
Här är den:
-
Här... den förra hade jag sparat i ett för stort format...
-
MAMMSY skrev 2006-09-03 21:17:43 följande:Här... den förra hade jag sparat i ett för stort format... Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2FiiiiiinTack för era värmande kommentarer!Lingonflickan skrev 2006-09-03 21:22:33 följande:Marajja: Har bara en sak att säga: WOW! Faktiskt tyckte jag många gånger bättre om den än vinnar-LO:n.
-
Det var ju den jag ville ha som jag inte hittade på mässan... AquamarineMAMMSY skrev 2006-09-04 16:25:35 följande:2xA skrev 2006-09-04 13:39:16 följande: Kan nån lägga in adressen till SWE sidan? Sitter på jobbet och har inte lagt den i mina favoriter. Namnet är ju HEEELT hopplöst att lära sig. Fattar inte varför det måste heta så...det går ju inte att komma ihåg HiHi gör som jag lägg under favoriter så slipper man hålla reda på alla namn Nån som vet vilken fluid chalk som blir blå turkos???