• tr3z

Scrapträsket 2

Pyret - då borde ni kanske utnyttja varadagsrummet istället, så att inte det står oanvänt? Tänk vad mycket plats.....! Fint har du det iaf redan

• tr3z

mella72 - inte 15, 50! Det är bara 10*15 har jag för mig...

• tr3z

Har precis gjort klart en LO efter scrappiz veckoutmaning.. Gillar skissen skarpt! Men orkar så klart inte fotografera nu Tar det i morgon tillsammans med en annan jag gjorde klart idag. den är extremt minimalistisk, förstår inte hur den kunde ta en vecka!

Nu ska jag sova!

• tr3z

haha

På tal om pengar så har jag fått ett jobb! Äntligen kommer det rulla in ltie dineros! Fast, tid att scrappa kommer jag nog inte ha.. Detta eviga dilemma... Som tur är är det ett vik som bara sträcker sig över en termin, så lagom till jul ska jag nog kunna sitta ner och scrappa igen!

• tr3z

Supersnygg Annika! Jag vet inte vad det är med mig, men rött är min nya favvoscrapfärg tror jag allt

Marajjah - det är ett lärarvik, sv/eng i 7-9. Precis vad jag ville ha, fast nu när jag fått det börjar jag få ångest

• tr3z

Marajjah - får du inget? Här var det inte ens jag som sökte, det var en rektor som ringde upp mig efter att ha sett mitt CV på offentligajobb.se!! Jag vart helt chockad!

Svar på tråden Scrapträsket 2