• tr3z

Scrapträsket 2

vi ska skaffa en fotoskrivare så småningom (förmodligen nästa månad). Inte för att skriva ut alla kort, men för att kunna skriva ut så att jag kan scrappadom jag vill direkt. Annars blir det för dyrt. Men ofta blir jag sugen på att scrappa, beställer iväg korten och sen har jag ingen lust när de väl kommer. Då vill jag istället scrappa nyare kort, som också hinner bli gamla innan de kommer iväg

• tr3z

Bobline - så är det jämt här också! Fast nu är det ju jag som ska jobba och han som ska vara hemma ett halvår, så då kanske man har tid på helgerna... Om man har ork, vill säga!!

• tr3z
    Fnyz skrev 2006-08-10 20:57:07 följande:
    funderar på en BOM här för jag rotade reda på masa gmala kort på mig men ajg vet inte om jag ska göra i 8*8 eller 12*12...har ju gjort studentbalen i 12*12 men den akn ju vara med i familjealbumet å så kan jag göra en BOM i 8*8....om man gör i 8*8 (har ju inget album än) vilken strlk ska jag skära ner papprena till? så de kommer ner i plastfickorna sen.
    jag tycker att en BOM i 8*8 känns alldeles lagom. 12*12 är så stort och verkligen ego, min BOM blir dessutom ett album där jag kan flippa ut lite och testa nya saker
  • tr3z

åh, knappar på erikshjälpen!!! *åka dit snabbt som ögat en annan dag!*

• tr3z

annika - vilka snygga!!!! och jag har då själv införskaffat massa vita papper Oskyldig

• tr3z

Halloj!

har inte haft tid att sitta framför datorn på två hela dygn! Rekord sen Jolin föddes
    Hur som helst ahr jag sett till att fixa så att jag ska få jobba med collage hela onsdag torsdag med mina högstadie-elever, för att smycka klassrummen! Dessutom funderar jag på att scrappa lite altered att ha på mitt skrivbord för att pigga upp, typ nån plåtburk för pennor å så. Får se vad jag har ork till i helgen, just nu känner jag mig kreativ men måste äta å sånt, risken blir nog att jag fastnar framför TV:n...

• tr3z

MAMMSY - jag hade väldiga problem att hitta den jag gillar bäst, gillar alla mina sådär men ingen är sådär WOW. Utom två. Och en av dem är helt liftad, men jag gillar den bäst iaf

Svar på tråden Scrapträsket 2