• tr3z

Scrapträsket 2

Camasunary skrev 2006-07-11 12:20:40 följande:
    Oj, mycket kul på scrapfun!! Tack för tipset Annika.Såg de snygga bokstäverna som tr3z (tror jag det var) hade på sin utmanings-layout... sånna skulle jag vilja ha!
    Dom har jag köpt på scrapfun
  • tr3z
    annika5064 skrev 2006-07-11 12:50:10 följande:
    Är det någon som har den här från Fiskars? Vill ha en cirkelskärare, men här finns ju massa roliga former att använda...bara man köper syrafri kartong...www.fiskars.com/SE/Hobbyprodukter/Product+Lis...
    Jag har köpt en fyrkantsform, men ingen skärare Men jag tänkte jag skulle göra det nästa gång jag ser en, för det är ju SUPER att kunna göra runda cirklar utan att behöva leta runda föremål att rita av
  • tr3z
    Skumpis skrev 2006-07-11 15:57:17 följande:
    annika - Jo, det är ju bättre med verktyg men jag syftade mer på trez som springer runt och letar runda föremål Oj vad sugen jag blev att shoppa på minneskatten. 18 kr för Fluid Chalk Tyvärr var det fast frakt på 59
    Men jag har ju ingen passare! Fick klart underkänt i matte, kanske beror på det?
  • tr3z

malin ulrika - jag hade gärna bytt lite, grejen är att jag inte har så mycket att byta med för tillfället, mitt lager är snudd på slut

• tr3z

åhh, bekräftelse från pysselpunkten, mina saker kommer imorron! Å jag är inte hemma! Men hela helgen jobbar gubben............

malin ulrika - jag återkommer gärna typ i september eller så, då borde jag ha byggt upp ett litet lager igen 

• tr3z
    Skumpis skrev 2006-07-11 22:34:32 följande:
    tr3z skrev 2006-07-11 22:08:39 följande: åhh, bekräftelse från pysselpunkten, mina saker kommer imorron! Å jag är inte hemma! Men hela helgen jobbar gubben............ När betalade du? Jag betalade igår eftermiddag och väntar på min bekräftelse.
    Jag betalade i söndags. Så du lär nog få bekräftelse idag skulle jag gissa. Och paket innan helgen! Wee!
    scrapgodis75 skrev 2006-07-11 22:35:39 följande:
    Ja ghar en liten fråga?Vad nappar ni på när ni handlar i en webb-butik? Fraktfritt eller 10-15%?
    Eftersom jag aldrig har råd att beställa särkilt mycket åt gången så är fraktfritt bättre för mig. Men fraktfritt över 700:- är way för mycket, jag har aldrig köpt för över 700:- förutom på mässan i våras! Så jag säger som Skumpis
  • tr3z

wowhooO! Pysslepunktspaket! Men har besök så har bara hunnit smygstansa lite när ingen såg Ska bort om en timme och ut å parta för första ggn på typ tre år ikväll så vi får väl sen är jag orkar stansa och scrappa nästa gång Och jippie, korten till utmaningen kom idag emd, så i helgen SKA jag iaf scrappa minst en LO

• tr3z

Sunny83 - köp fotofix, billigt! 9 kr per ask. Annars vet jag inte, fanns inget direkt när jag var där, vilket iofs var i februari

• tr3z

Skumpis - ahhhh, hade inte maken ringt innan jag hann trycka på skicka hade jag varit snabbare

Är inte så förtjust i kakor .. fast det är väl inte det som är grejen iofs Hur funkar såna härna receptswappar då?

Svar på tråden Scrapträsket 2