Scrapträsket 2

malin ulrika - jag hade gärna bytt lite, grejen är att jag inte har så mycket att byta med för tillfället, mitt lager är snudd på slut
åhh, bekräftelse från pysselpunkten, mina saker kommer imorron! Å jag är inte hemma! Men hela helgen jobbar gubben............
malin ulrika - jag återkommer gärna typ i september eller så, då borde jag ha byggt upp ett litet lager igen
wowhooO! Pysslepunktspaket! Men har besök så har bara hunnit smygstansa lite när ingen såg Ska bort om en timme och ut å parta för första ggn på typ tre år ikväll så vi får väl sen är jag orkar stansa och scrappa nästa gång
Och jippie, korten till utmaningen kom idag emd, så i helgen SKA jag iaf scrappa minst en LO
Sunny83 - köp fotofix, billigt! 9 kr per ask. Annars vet jag inte, fanns inget direkt när jag var där, vilket iofs var i februari
Skumpis - ahhhh, hade inte maken ringt innan jag hann trycka på skicka hade jag varit snabbare
Är inte så förtjust i kakor .. fast det är väl inte det som är grejen iofs Hur funkar såna härna receptswappar då?