Scrapträsket 2
är sååå trööööött å jag som brukar scrapap varje kväll när matilda sover...men jag orkar inte...jag är så sugen men orkar knappt hålla ögonen uppe så jag går å lägger mig nu
scrappa lungt
är sååå trööööött å jag som brukar scrapap varje kväll när matilda sover...men jag orkar inte...jag är så sugen men orkar knappt hålla ögonen uppe så jag går å lägger mig nu
scrappa lungt
jag beställde från scrapbookbutiken i lördagws men orkade inte maila nån skärmdump för de var inga saker de var bråttom med det är då en butik man kan lita på...
har bara positiva erfarenher av scrapbutiker men ahr ju ine handlat från något annat land heller..
de butiker jag handlat från är : scrapbookbutiken.se, minneskatten.se, pappersbiten.se, scrapoteket.se och scrapbutiken.se
och jag är väldigt nöjd med de alla!!!
idag har det knäppts kort kan jag lova för det första så fyller gubben 30 å så var vi på järvzoo å sen var vi ut å åt på en ö...massa fina kort...ska lägga upp några kort snart...
Titta vilka fina små nycklar jag fick av fredriks mormor att ha till scrappingen....den minsta är 2cm lång och mindre än 1 cm bred.
nä jag har inte planerat nå... kanske faller sig naturligt när snuppan börjar leka med nån nyckelknippa å kameran är framme
va svensk ni är
idag ska jag hem till pyret78 på mammaträff å då ska vi planera in en scrapträff jippiieeee
sagomamma: har du inga lo:s i ditt galleri?
åååå nu har vi planerat en scrapträff de blir jag å pyret78 och så 1 eller 2 tjejer till som vill börja... ska bli så kul å få lite sällskap å få testa de grejer hon har å få lite idéer....
nu ska jag bara hitta på ett bra sätt att packa ihop mina scrapsaker