• Fnyz

Scrapträsket 2

å jag hittade den själv efter lite till letanden...de var cias älskade barn...

• Fnyz

dramaqueen: jag scrappar i 12*12 men funderade på att göra ett 8*8 eller så sen för att testa. men tills snuppan så är de så mycket kort jag vill ha med så de e bra med 12'12.

• Fnyz

drama: å jag vill åxå ha en fotoskrivare....så fin å ha massa små bilder på "rad" ävn på 12*12 å så ett stort...

• Fnyz

nienna: hur mycket är det i en sån flaska?? jag handlar lim konstant känns det som för de innehåller ju så lite... brukar köra med 3L:s taperunner å en sån går ju åt snabbt.

• Fnyz

hejhej åååå måste bara skriva av mig lite fick mitt gigantiska paket från minneskatten idag...med instant settern, hörnstans, öljetter, brads, massa papper m.m.m.m.m.m.

å i paketet har hon skicakt med presenter sa hon eftersom ajg berättade för henne om felet när man skulle beställa så kom de ju upp en error sida å ni visar de sig att hon har skickat med, en sax med vass spets, en rödaögon borttagningspenna, ett paket med 300 gluedots, en taperunner med 10m lim på och 5 enfärgade papper

när hon sa att hon skulle skicka med något som tack så tänkte jag ETT papper eller några blommor eller så...

å vad glad jag blev å va kul de e å få scrappaket

• Fnyz

wirre: jag köpte mina skruvar på scrapbookbutiken.se

mina papper i plastfickorna var åxå syrafria

håller på å scrappar för fullt här hemma ja efter allt kul som kom idag å imorrn kanske paketet från scrapbookbutiken kommer

• Fnyz

Aell: hahaha .... fick själv hem en skärmaskin i mit paket idag så jag vet vad du menar förstod inte varför alla prisade den så mycket för jag tyckte sax funkade utmärkt...men nu vet jag

å så fick jag ju en sån där sax som är vass ända t i spetsen och den var ju superbar

Min sambo fick ärva en gammal skänk i vintras och den är ju fin men så började jag rota i den idag för jag upptäckte att de låg ju saker i den...å vad hittar jag??? JO hans farmors hel knapp och band förråd å jag kan säga att de var en sömmerska som aldrig slängde något så nu kan ni vänta er massa band framöver på mina LOs

så nu ska jag ta mig en tripåp hem till min farmor å rota i henne gömmor...

• Fnyz

skumpis: JAJAMEN är som i himmelriket jag nu å vet inte vad jag ska använda först

så veckans tips är å besöka alla mormödrar å farmödrar å rota bland deras knappar om de är som min farmor så är de bara glada att få ge en något som man vill ha för hon är för gammal för å sy eller göra så mycket ändå...

• Fnyz

nu finns det TRE nya i mitt kollage under starka bilder...

på "kompisar" ser ni ett band som jag hittade idag i sambons farmors samling :-S och på den och "prinsessa" ser ni både prov på min instant setter och mina nya scrappers floss
    den tredje som heter "dina namn" är det några dagar sedan jag gjorde men jag ivlle inte lägga upp den först för jag är inte nöjd menmen nu är den ute iaf.

Svar på tråden Scrapträsket 2