• Fnyz

Scrapträsket 2

som säkert några har reagerat på redan så har jag blivit monogramtokig å därför tvingade jag mig själv på senaste LOn att inte använda monogram....

kan ni inte komma med tips på era favorit dekorationer, tycker att jag snöat in på retroblommor, monogram, scrapersfloss å vanliga brads....nått annat som är fint å bra å så?

• Fnyz

MiS: ååå tack och tack för tipset, har just nu bara en vanlig öljettång från gubben som man bara når in några cm från kanten så kanske skulle investera i en silent setter vid nästa lön....

just de måste bara berätta vad gubben sa igår... "vilken BILLIG hobby scrapping är...det är ju en jättebra hobby du hittat gumman!" så jag åfr handla meeera saker han jämförde med sin hobby å då använder han myyycket mer pengar än mig...hans hobby är att ha en fresch bil För ca 200 000, gå på gym, snöskotrar, fyrhjulingar m.m. m.m m.m så då är ju faktiskt scrapping ganska mycket billigare

tänk vad mycket scrappsaker jag skulle få om jag sålde hans bil (Drömmer mig bort i scrappinglandet)

• Fnyz

ja ett annat favorit ord här hemma är scrapoholic.

Annika5064: hur funkar chipboardfigurer? vad gör man med dem å så?

• Fnyz

är det ingen som har något å säga om minneskatten? jag har hittat massa saker jag vill ha därifrån å man kan ju få på faktura åxå så det låter bra men de skulle vara skönt å få höra från er

• Fnyz

tack alla som svarade på min fråga....då ska jag ta å beställa från minneskatten sen....de var ju billigast på det mesta hhar en kundkorg liggandes för 1000kronor där å så fick man ju handla på faktura åxå...

är det någon som har instant settern? hur funkar den?

• Fnyz

men funkar instant settern lika? att man inte behöver hamra?

• Fnyz

nu har jag försökt beställa från minneskatten i flera dagar men får bara upp error sida, så jag mailade henne å hon svarade skitsnabbt å jag fick maila listan till henne så skulle hon fixa de OCH även skicka med lite saker som plåster på såren tyckte synd om henne om hon skulle missa min beställning för den är på över 1000kr.

å så fick jag "lön" idag på 2,5 tusen å de pengarna är öronmärkta till scrapping så nu sagomamma håll i dig snart kommer jag

• Fnyz

å vad jag längtar efter mitt paket från minneskatten där i är det en hörnstans för rundade hörn- medium, en skärmaskin, massa papper, massa olika fluid chalk, scrappersfloss i rött, rosa å vitt, plastfickor, ett par pennor, flera olika alfabeten både stickers å rub-ons,

Svar på tråden Scrapträsket 2