Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

"Jag tror inte man på nåt sätt kan jämföra scrapbooking med kortmakeri. Scrapbooking gör man för sig själv och för framtiden tycker jag och kortet gör man för att göra någon annan glad en liten kort stund "

Naturligtvis är det så! Jag förkastar inte kortmakeri, om nu någon tror det, det är nog bara inget för mig...ännu, kanske jag ska tillägga. Men det vore kanske något att pröva nästa gång jag får en blockering...

• annika5064
    dramaqueen skrev 2006-07-23 10:42:08 följande:
    annika5064 skrev 2006-07-23 10:31:47 följande: "Naturligtvis är det så! Jag förkastar inte kortmakeri, om nu någon tror det, det är nog bara inget för mig...ännu, kanske jag ska tillägga. Men det vore kanske något att pröva nästa gång jag får en blockering... Fniss, näe det trodde jag absolut inte, jag gav bara min syn på saken Jag har över 600 stämplar ... men nu håller jag på fasar över till bara scrapbooking för jag har inte tid med båda och jag prioriterar framtiden Ska dock behålla ett par bebis, jul, bröllop, grattis stämplar så jag kan göra lite kort OM det är någon speciell som fyller år Tur att tradera finns så man kan få tillbaka lite av de pengar man lagt ut MEN de finns de som använder stämplar jättebra till sina LOs, jag lyckas dock inte riktigt med det. Här är ett superfint exempel: www.twopeasinabucket.com/pg.asp  Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
    600?????
  • annika5064
    Meli skrev 2006-07-23 21:49:38 följande:
    Ny LO i galleriet
    Riktig Melistil på nya LO:n! Och den tycker vi mycket omSkrattande Är albumet färdigt nu?
    Fnyz skrev 2006-07-23 21:32:10 följande:
    hur gör du när du doodlar?
    Jag har mycket "doodle" på mina senaste LO:s om du vill se hur man kan göra...
  • annika5064

MAMMSY,

ett tips om du inte kan komma på mönster är att kolla in Rhonna Farrers rubons och BG:s också...där knycker jag hej vilt!

• annika5064
    Carolina1979 skrev 2006-07-25 11:51:31 följande:
    Uhm, här kommer då lilla nybörjaren jag... Ni skrev om doodlande förut - Mammsy hade använt det på sitt grattiskort tror jag bestämt - vad är doodlande?
    Doodling är när man fritt ritar på sina LO:s - du kan kolla i mitt galleri; finns på de senaste, svart och vit penna...
  • annika5064
    MAMMSY skrev 2006-07-25 17:20:30 följande:
    Tack för tipset Dramaqueen jag har ju en massa bilder som ska framkallasMalin ulrika: Tror att det kanske e retrostansen du tänker på det är EK succes som gör den jag vet att man kan se deras punchar på www.scrapbook.com tror jag det är..
    Har du handlat därifrån? Det verkar vara en höjdarbutik, tycker jag, vad gäller utbud...
  • annika5064
    MAMMSY skrev 2006-07-25 17:37:34 följande:
    han ju inte skriva färdigt sitter med bebis  i knät Skulle vara toppen om man kunde bestäla därifrån själv, eftersom dom har så mycket grejer å så kommer ju alla nya papper snart försöker hitta nått om shopping vilkor men har inte hittat nåt än *letar vidare*
    Jomen, det kan man väl; jag mailade BG angående återförsäljare på deras rub-ons och hon rekommenderade dem och jag klargjorde tydligt att jag var privatperson...
  • annika5064
    dramaqueen skrev 2006-07-25 17:49:59 följande:
    malin ulrika skrev 2006-07-25 17:01:07 följande: Hej alla, är det nån som har tips på paper-punches, utstansnings-grej alltså, vad det nu heter, med blommor? VIll ha en lite större blomma, eller gärna flera...Just nu kan jag inte förstå hur jag överlevt utan, och jag måste ha en NU!!!Har ni några tips?Jag vet att det diskuterats tidigare, men tråden är ju lång... www.impressrubberstamps.com/miva/merchant.mv här har de blompuchar och just nu får man 10% på summer sale, ska rota fram koden om ngn är intresserad. ~~tröttmössa~~
    Nä, dra mig baklänges, vilka helvetiskt snygga stämplar!
  • annika5064
    dramaqueen skrev 2006-07-25 20:23:03 följande:
    annika5064 skrev 2006-07-25 19:49:46 följande: Nä, dra mig baklänges, vilka helvetiskt snygga stämplar! mmm ... det gör ont i plånboken ~~tröttmössa~~
    Undrade just vad det var som skrek i min väska...
  • annika5064
    AlbinsmammaR skrev 2006-07-25 20:51:20 följande:
    Hej på er alla duktiga pysslare!Ville bara säga att är de nån som dyker upp då och då, så är de bara jag som är ute och söker lite ideér och inspiration, är nämligen duktigt ny på detta som ni verkar vara väldsbäst på *imponerad*Meli som jag vet håller till hos er, tipsade om denna tråd och jag hoppas ni inte har något emot att jag tittar mig omkring lite granna ??Trevlig Kväll önskar AlbinsmammaR
    Välkommen hit!
Svar på tråden Scrapträsket 2