Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

Jag har Silent Settern från Provocraft, men den funkar på samma sätt:

tre hålgörare, tre fastsättare, matta och ett handtag. Välj storlek på hålgörare, stoppa i handtag, skruva lite och vips, hål! Byt till fastsättare, stoppa i handtag, sätt öljett i hål, vänd papper och skruva lite och vips, öljett sitter fast!

Underbar produkt! För övrigt köpte jag min på e-bay för 6,99 dollar! Dock var frakten dyrare, men slutsumman blev ändå bara 150 kronor! Älskar.......

• annika5064

Fnyz;
    ingen hammare behövs...det är liksom det som är hela grejen - man väcker ingen på kvällarna längre...Flört

Skumpis;
    överdrev en LIIIIIIITEN aning bara...Skrattande Har nog ungefär som du, kanske några fler...gelepennorna har jag till doodling och text.

• annika5064

Hur gör ni för att citera någon och få in det i ruta??????

• annika5064

Tack för hjälpen! Tur jag är en +are då...

• annika5064

Scrapgodis,

FRAKTFRITT helt klart! Håller med Skumpis om den psykologiska biten i det hela...

• annika5064

Tack ska du ha, DianaJ!

Jag köper också ganska mycket , men vid få tillfällen...det där med att köpa en massa papper har jag slutat med, för jag inser att jag hinner inte scrappa så mycket som jag önskar och tröttnar på papperen innan jag ens börjat med dem...dessutom kommer det ju nytt hela tiden, med nya mönster...

• annika5064

Åh, har också fått Pysselpunktspaket! Fast det ligger på Posten och kan inte hämtas förrän efter 16:00..........GRRRRRRRRRRR!

• annika5064

Knappar kan man fynda på Tradera... och e-bay...

Säger hon som numera är knappberoende...

• annika5064
    Skumpis: Absolut!! Det hade varit kul att träffas IRL på mässan....
    Anne81 skrev 2006-07-13 14:03:59 följande:
    Ska på mässan i gbg och är intresserad av att träffa er andra scrapande FLare:Anne81 (vet inte vilken dag, är flexibel)

Anne81 (vet inte vilken dag, är flexibel)

Jo79 Har inte bestämt dag.... har dock förvarnat sambon om hela helgen...

annika5064 - träffas gärna! Är också flexibel...Jag heter förresten BARA Annika IRL!Skrattande

Svar på tråden Scrapträsket 2