Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

Pyret78 skrev 2006-08-10 16:03:59 följande:
    annika5064: Kan väl aldrig tro att du är i en svacka. Iaf så märks det då inte på dina LO's! Alla är ju bara så himla fina
    Tack! Men visst känns det väl så ibland; har inte haft inspiration på en vecka och det är länge för mig..men nu håller jag på, måste ila...

Och till er som lagt ut nya; massor av ros, kollektivt den här gången!Glad
  • annika5064
    scrapgodis75 skrev 2006-08-12 00:07:31 följande:
    Ring album till 12*12 papper. Vart kan jag köpa sådana billigt? I göteborgs trakten.
    Köpte mitt på Scrapbutiken...men jag rekommenderar inte sådana album; det ryms inte många innan pärmarna står rakt upp!
  • annika5064

Många nya snygga LO:s! Hinner inte riktigt med att skriva i var och ens gästböcker, tyvärr...har också nytt, en dubbel och nu är det sista gången på länge som ni får se någon doodling från mig, det lovar jag!Oskyldig 

Vänstra delen...

Joels Bok Maj 2005 Dubbellayout  vänster

• annika5064

...och högra...

Joels Bok Maj 2005 Dubbellayout höger

Nu ska jag ge mig på mönstrade papper igen!

• annika5064
    Tezsan skrev 2006-08-13 12:30:45 följande:
    En fråga om Quickutz:är så sugen på att införskaffa detta verktyg med alfabet. Undrar bara hur tjockt papper man kan använda?Sitter och skär ut mina bokstäver vilket går bra iof men det är ju bara så obotligt tråkigt!!!!
    Jag förstår att du är sugen, men det är VÄLDIGT  dyrt med alfabet och man vill nog ha fler än ett...gör som många av oss andra härinne, beställ bokstäver och figurer på t ex www.scrapfun.se

Vad gäller tjockleken är det cardstock som är tjockast, vet inte vad som skulle kunna vara tjockare...
  • annika5064
    Jo79 skrev 2006-08-13 12:49:35 följande:
    Snygg Annika!Vet nån vad Photoshop kostar? Och visst kan man ladda ner att prova på nånstans? Vet nån vart man gör det? Finns det nån som kanske heter nån här? Mamma till KaramEllen
    SkrattarSkrattande 

Du kan nog gå in på Adobes sida och ladda ner testversion...Photoshop Elements kan/kunde man testa innan...Kostnad vet ej!
  • annika5064

Tack sååååååååå mycket alla goa kvinnor här! You´ve made my day! Och självklart får du lifta min doodling, Marajjah; att bli liftad är väl ett fantastiskt gott betyg!Skrattande

Annika

• annika5064

Förresten ska jag nog plocka din "vårblomma"; tycker den är jättefin i all sin enkelhet!

• annika5064
    Marajjah skrev 2006-08-13 17:49:17 följande:
    Å första Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    Flört Snygg doodling! Hela LO:n var jättefin!

Jo79 och Fnyz, hur hinner ni så mycket? Det tar mig många kvällar att färdigställa en...
    Ni hade fiiiiiiiiiiiiina nya!
Svar på tråden Scrapträsket 2