Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

Fnyz skrev 2006-08-16 09:04:31 följande:
    nepp de var inte henes heller å inte liiindas...någon som känner igen konceptet?? det är någon som gjort en tuffing i jeans lo med monogram på de där viset
    Tror det är Mamalicious du tänker på...
  • annika5064
    Cheri skrev 2006-08-16 12:20:52 följande:
    Marajjah skrev 2006-08-16 11:57:54 följande:  Allt du rör vid blir hur fint som helst! Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2Nääh men Nu ska vi inte överdriva
    Jo, jag instämmer allra ödmjukast; magiska fingrar!Flört

Vet ni vad? Ät inte sushi vid datorn...riskorn är VÄLDIGT kletiga på just ett tangentbord!!!!Skrikandes
  • annika5064
    Johannapanna skrev 2006-08-16 13:01:23 följande:
    Annika: Tack för varningen! Jag kan komma med en till: Håll inte ett kräkbenäget barn över tangentbordet.
    Glad *skrattar*  Nej, ska låta bli det!
  • annika5064
    Loppan79 skrev 2006-08-16 18:18:39 följande:
    Har en hel del att läsa ikapp nu efter att inte ha varit inne här på två dagar Läste rubberducks inlägg om sidan de har startat och blev lite sugen på utmaningen. Men vad är chipboard? Rubberduck skrev att hon gör dem själv, hur gör man då?Nu har vi flyttat in i vårt hus Tyvärr är "mitt" arbetsrum/scraprum totalt belägrat av flyttkartonger som inte har hunnit blivit uppackade så det blir ingen scrapning på några dagar. Men jag hoppas verkligen att jag hinner göra den utmaningen eftersom den lät så utmanande och rolig
    Chipboardlänk...

http://shop.pysselpunkten.se/

Funkar den inte, kolla under dekorationer...
  • annika5064

Jag har på mina LO:s  "1 år" , "tvillingbabyn" och "Sol & röda bär" t.ex...

• annika5064
    Loppan79 skrev 2006-08-16 19:22:53 följande:
    Men alltså, kan man klippa ut en bokstav eller blomma i kartong och så har man fixat en chipboard? I så fall kan jag nog grejja det till utmaningen
    SYRAFRI KARTONG icke att förglömma...Flört Men japp, det är så man gör!
    Matriark skrev 2006-08-16 18:55:46 följande:
    får lite gjort nu...En LO till familjealbumet om vår nya familjemedlem.
    Ooooooh, jättefin!

Jag har köpt glitterfärg så nu ska jag ge glitter och glamour en chans! Kanske lite paljetter oxå? Man vill ju gärna vara trendig i den här hobbyn...Kyss
  • annika5064
    Loppan79 skrev 2006-08-16 19:52:48 följande:
    annika - japp självklart syrafritt Jag får väl se till att besöka en hobbyaffär nån dag, de borde ju ha.
    Mmmm, satsa du hellre på en hederlig gammal ramaffär; används till passepartouter...
  • annika5064
    Cia o krabaten skrev 2006-08-16 22:20:55 följande:
    Mystjejen: Swescrap tävlingen behöver inte vara sommartema. Se upp för blommor bara!Du tänker nog på den på scrapbutiken med en sommardagbok...Niccipicci: För att inte fotona ska gulna i förtid helt enkelt. Och papperen också givetvis. Vi vet ju hur gamla tidningar kan se ut!
    Jojomän, Sommartema ska det visst vara, det...

Tema: Sommar
    Klar senast: 27 augusti kl 21,00 (för sent inkomna bidrag kommer ej delta i tävlingen)
    Antal alster: Ett bidrag per person
    Skickas till: [email protected] och märk ditt mail Premiärtävling. Glöm inte att skicka med din adress, telefonnummer samt ev. nickname på div. jomän, visst ska det vara Sommartema!!!! Det står i
  • annika5064
    dramaqueen skrev 2006-08-17 12:55:10 följande:
    Ang doodling som nu är på tapeten så undrar jag ... Ritar ni med blyerts först? Jag går alltid "rätt på" med svarta pennan direkt och ibland blir det ju mindre lyckat Nu är hösten här! Vi kan andas igen!
     Nej, aldrig, vet inte hur blyerts påverkar papper, men jag kör rakt på...
Svar på tråden Scrapträsket 2