Scrapträsket 2
funderade på å göra en RAK till min kompis som ska börja scrappa...men jag vet inte hmmmm....
funderade på å göra en RAK till min kompis som ska börja scrappa...men jag vet inte hmmmm....
har hittills inte haft problem med någon beställning från de butikerjag handlat frånn det enda var att de var slut på ett par paper nu som låg med i butiken men det kan ju hända den bästa bara de itne är större delen av varorna som är slut utan bara en eller två saker så är de okej...
ska åxå sambeställa sen med grannen å snart blir det en beställnign från scrapbookbutiken.se
(blink blink sagomamma) de nya papprena där var suuuuupersnygga (måste ha) å så ett album men jag måste se hur penga fronten blir först...
hallå har scrapaddicted fått in nya papper eller?
HP-summer?
god natt
god morgon.. la en beställning hos scrapkammaren igår å visst ska man vänta på en personlig bekräftelse innan man betalar ? så ma vet att allt finns hemma speciellt nu när hon hade rea kan de ju bli slut på nå.
men om massa saker är slut så man inte kommer över 300 måste man väl så lägga till saker på listan
å snart snart sanrt ska jag åka till scrapträffen lääängtar