• Fnyz

Scrapträsket 2

såhär står det på startsidan på scrapkammaren å ni vet:

"Vill även passa på att informera om att packtiden av förklarliga skäl är ganska mycket längre än vanligt, då ordrarna fullkomligen öser in hela tiden. Höggravid och dan som jag är så orkar jag heller inte hålla riktigt det tempo som jag skulle vilja, utan jag får ta det så fort det bara går. Lyssnar på kroppens och bebisens signaler i första hand, och hoppas att du har överseende med detta. Jag kommer att gå ut och meddela här på förstasidan när alla ordrar är packade. Har du då inte fått någon personlig bekräftelse, så hör av dig för jag kan ha råkat missa just ditt bekräftelsemail"

• Fnyz

jag beställer allt för ofta speciellt från scrap and giftcorner eftersom de e fraktfritt över 100kr...å från scrapbookbutiken blir de typ ett paket varannan veckan

älskar å få paket...

imorrn ska du få dina foamstamps Pyret ääälskar dem har använt dem till en till LO måste ju passa på Skrattande målade på dem med röd akrylfärg åxå å de funkar jättebra du ska få se imorrn.

• Fnyz
    Pyret78 skrev 2006-08-07 16:50:18 följande:
    Buhu, buhu *gråter*!Mon order till scrapkammaren hade "försvunnit" o nu så fanns inget av det jag skulle ha. Är både lite arg o ledsen på teknikens under.Hade ju beställt tre olika burkar med prima-blommor o brads. Eftersom det var halva priset gjorde jag mig råd att köpa hela burkar med blommor tänkte jag. Men ack vad jag bedrog mig
    Gråter hu
  • Fnyz
    Peggy O skrev 2006-08-07 21:23:54 följande:
    Tack Marajjah. Nu har jag skrivit upp det.Brukar alltid framkalla på SIBA. Man får jättebra kort och de brukar ofta ha bra erbjudanden. Sist beställde jag 200 bilder för 90 öre/st.Jag har en fråga till:Den där utmaningen på scrappiz, om man vill se era bidrag. HUR hittar man dem. Har snurrat runt på sidan ett bra tag nu.
    klicka på forum till vänstger å sen utmaningar finns en bit ner då finns det en tråd som heter rösta på lo-skissen v.31 eller nå likande
  • Fnyz
    Cino skrev 2006-08-07 21:42:24 följande:
    Ser att många har så fina texter på sina sidor, var hittar man dom? Antar att ni inte textat själva?
    när det är mycket text så brukar nog de flesta skriva ut på datorn...men vi textar i bland för hand åxå frör de kan vara kul för barnen när de bli äldre att man skrivit med sin egen handstil.

jag har ettt album emd plastfickor eftersom ajg inte alls scrappar i någon ordning alls utan gör de jag känner för så är de bäst när man kan flytta runt sidorna. och i dem kan man ju sätt i förlägningsskruvvar när de börjar bli svårt å stänga albumet är redan uppe i 4cm skruvar å de är fullt igen
  • Fnyz

Annika: 54 st har jag i den nu ska flytta över några till familjealbumet bara jag köpt ett för nu sitter alla i samma album även de på min studentbal å så.

men finns det inte längre skruvar jag har för mig att jag har sett 5cm skruvar eller har jag fel??

• Fnyz

med tanke på att de är dotterns första år album å de är 4 månader i de nu så skulle jag nog behöva 10 cm skruvar...hmmm

• Fnyz

ja vi har album med plastfickor i..de albumen kallas postbound-album å de har skruvar i ryggen liksom som man kan byta ut

Annika: ja jag bytte ut de skruvar som var i chatterboxalbumet från början de skruvarna är typ 1-1,5cm kanske.

• Fnyz

Titta va jag hitta var på Erikshjälpen idag (secondhand) å där har de glasburkar med knappar för 5 kr styck å de har de tydligen jämt för de får in tusentals knappar från massa olika dödsbon å liknande med gamla tanter som itne slängt en knapp i hela sitt liv..
    å så är det 2 m spetsband för 5kr å 1 m sidenband för 3 kr som hittat!

(Pyret78: nu köpte jag alla knappar de hade för tillfället men de kommer in hela tiden )
Svar på tråden Scrapträsket 2