Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket 2

Matriark - Kattsingen också Jag som redan har börjat Nåja, lägger jag LOn i en plastficka så ska den väl itne förstöra de andra LOsarna iallafall???

*skriver upp syrapenna på inköpslistan till mässan*

• Skumpis

Kan ju scanna in en och skriva ut men då kanske man åker dit för förfalskning

Mynt borde väl vara syrafria iallafall???

• Skumpis

Mammsy - Japp, allt jag äger får nog plats i mynt på en LO Tyvärr

• Skumpis

Grattis Trez!!! Härligt med lite kulor på kontot framöver.

• Skumpis

annika - Hur snygg var inte den då??? APSNYGG!!!

Förvaring är kul Den här ska jag shoppa mig på mässan. Bra att ha när man åker på scrapträff

• Skumpis

Det är olika fack i mappen. Ett fack för papper man ska använda till LOn. Ett fack för de dekorationer man ska ha. Ett fack för foton och ideér man har till LOn Jättebra att sortera upp ett par sådana fickor när man får sina foton. Sen när man har lite tid att scrappa så är det bara att sätta igång

• Skumpis

annika - jag ska beställa ett par förstoringar vid nästa beställning. Är också sugen på att göra sådana LOs. Förstoringar och så  i svartvitt.

• Skumpis

Pysselpunkten är min favvo också

GillADE ScrapAddicted också, men jag gjorde en beställning där den 24 juli och har _fortfarande_ inte fått någon personlig bekräftelse När jag mailade och frågade fick jag bara till svar "jag hör av mig när jag kommer till din beställning". Jaha, och när är det då?????

• Skumpis

Pyret - Fyra dagar efter min beställning så blev jag osäker på om jag verkligen skulle få någon personlig bekräftelse och det var då jag mailade och frågade. Det var också då jag fick det svaret som jag fick. Nu vet jag ju inte om sakerna finns kvar, om jag ska göra en ny beställning eller hur jag ska göra. Är inte så sugen på att maila igen efter det svaret Jag är så himla van att man inväntar en personlig bekräftelse så jag tänkte inte så mycket. Dumt blev det iallafall

• Skumpis

Ohhh... det var ett papper för MAMMSY det!!!

Pyret - Det har nog bara blivit ett missförstånd, får maila igen. Jag kommer säkert (garanterat) också beställa där igen eftersom hon har bäst priser och bäst utbud (enligt mig).

Svar på tråden Scrapträsket 2