• Jo79

Scrapträsket 2

Det var flera bilder.... kanske runt 25 ja. Mhm, ok. Men jag kan välja format på fotostället, eller fixar jag det i min egen dator oxå? Typ om jag vill ha det kvardratiskt?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ja, ja... jag får väl pröva mig fram! Men det är ju som alltid när man ska göra nått nytt, det är lite pirrigt! Flört Tack för hjälpen!!Kyss

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Alltså, har bara varit inne på ett ställe alldeles nyss, och det var korthuset som nån rekommenderade här.
     §

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Värstingens vad vi är produktiva! Jag har oxå en ny Lo i galleriet, och det är mitt bidrag till Scrappiz skissutmaning.

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ny LO! Det är min version av Skumpis "Kung av sand" och ett bidrag i scrappiz scraplift utan slut. Nu har jag inga "måste lo:sar kvar ....bara skissen tills imorgon...! Om jag hinner. Tycker faktiskt att det var en svår skiss...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Wirre skrev 2006-06-18 13:02:28 följande:
    tänkte bara höra... har ni några "tävlingar" här i tråden??? inte för att jag har tid men det skulle vara kul att se olika bidrag mm... Felizias mamma
    www.familjeliv.se/Forum-5-179/m8453808.html

Här är Scrapträskets Utmaningstråd! Kika in vetja!!
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Sämsta är nog en del alfabet som jag köpte på tradera alldeles i början. Och massa utstansat som jag ALDRIG använt.... så himla onödigt!! Skrikandes

Det bästa? Så mycket ju!! Just nu kanske det ändå är dymon och retrostansen jag köpte för ett litet litet tag sedan....

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Smurf83 skrev 2006-06-18 21:59:59 följande:
    Oj, har har ni en tjej som oxå har hamnat i "Scrapträsket" - hur skoj som helst, men lite besviken på Svenska utbudet bara.Jag började nämligen i USA under mitt år där.Hur går det för er tjejer? Har ni hållt på länge?
    Jag började scrappa i januari-06. Och det är ju så jäkla roligt!! Cool
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    scrapgodis75 skrev 2006-06-19 08:17:17 följande:
    Skall ni gå på Nordiska scrap och stämpel mässan i Göteborg första helgen i september?
    Ja!! Det ska jag!!Penga mun
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Johannapanna skrev 2006-06-19 23:32:48 följande:
    Nån som har tips på en snygg turkos cardstock. Det är så svårt att se färgerna ordentligt på bilderna i webshoparna.
    Jag köpte bazzill fourz turkos häromsistens och tycker den är snygg. Hela serien då... Och fourz aqua är oxå år turkoshållet. Kolla dom!
    Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket 2