Scrapträsket 2
Det var flera bilder.... kanske runt 25 ja. Mhm, ok. Men jag kan välja format på fotostället, eller fixar jag det i min egen dator oxå? Typ om jag vill ha det kvardratiskt?
Det var flera bilder.... kanske runt 25 ja. Mhm, ok. Men jag kan välja format på fotostället, eller fixar jag det i min egen dator oxå? Typ om jag vill ha det kvardratiskt?
Ja, ja... jag får väl pröva mig fram! Men det är ju som alltid när man ska göra nått nytt, det är lite pirrigt! Tack för hjälpen!!
Alltså, har bara varit inne på ett ställe alldeles nyss, och det var korthuset som nån rekommenderade här.
§
Värstingens vad vi är produktiva! Jag har oxå en ny Lo i galleriet, och det är mitt bidrag till Scrappiz skissutmaning.
Ny LO! Det är min version av Skumpis "Kung av sand" och ett bidrag i scrappiz scraplift utan slut. Nu har jag inga "måste lo:sar kvar
....bara skissen tills imorgon...! Om jag hinner. Tycker faktiskt att det var en svår skiss...
Sämsta är nog en del alfabet som jag köpte på tradera alldeles i början. Och massa utstansat som jag ALDRIG använt.... så himla onödigt!!
Det bästa? Så mycket ju!! Just nu kanske det ändå är dymon och retrostansen jag köpte för ett litet litet tag sedan....