Inlägg från: Pyret78 |Visa alla inlägg
  • Pyret78

Scrapträsket 2

Tjoho!!
    Paket från scrapoteket och Weralenas papper & blommor idag
    Men inte från scrap & giftcorner, där jag väntar på gula papper till veckans utmaning
    Vill ju börja med den lo:n ju!!!!

Ja, ja får göra andra under tiden

• Pyret78

Tänkte beställa Heidi-rubons från MM, men vet inte vilken storlek jag ska ta

Ni som har de, vilken har ni. Det finns ju Large ( ca 2,5 cm hög) o small (ca 1,5 cm hög). Scrappar för tillfället i 8x8, så då kanske small är bäst, eller ska jag ta Large ändå.
    Vad skulle ni ha valt???

Beslutsångest, jag vet

• Pyret78

Tjusiga lo:s som vanligt Skumpis

Inget ris här inte o det var snyggt doodlat! Har själv inte vågat att prova, men man vet aldrig

• Pyret78

Fnyz

Ja tänk om jag skulle sälja makens rallybil, fast å abdra sidan så skulle ju inte jag få åka nå mer rally då heller

Maken min kallar scrapbooking för "skräpbooking", han tycker att jag "skräpar ner" efter mig med alla dessa små spillbitar o lappar efter fotofixen Men han tycker att det blir såååå fint.

Sen säger han att jag får scrapstinens- en förkortning för scrap-abstinens

• Pyret78

Hr stillat min "scrapstinens" ikväll, så imorgon kommer det ut minst två nya lo:s i mitt galleri

En från bröllopsalbumet o en från Ellens album.

Håll utkik!!

• Pyret78

Nu ligger det två nya lo.s ute.

Ris o ros tack!!

• Pyret78

Ett kollektivt Tack till alla er som skrivit så snällt i min gb

• Pyret78

Ny dubbel-lo i galleriet. handlar om att dottern hatar att bada i balja, men stortrivs i badkaret.

• Pyret78

Ny dubbel-lo hos mig. Har äntligen lyckats scanna ul-bilderna o fått klart min lo som heter "I mammas mage"

Niccipicci: På den dubbel-lo:n har jag oxå klippt ut en gravid kvinna i profil.

Till alla er som undrade vart jag köpt pappret med badbaljorna på, så hittade jag dem på scraproom. Kommer dock ej ihåg vem som designat dem. Den designern har även designat pappret med de gravida kvinnorna på som jag använt mig av på den senaste lo:n.

• Pyret78

Jo79: Jättefina lo:s som vanligt
    Tyckte mycket om den vid poolen. Jättefina färger!

Svar på tråden Scrapträsket 2