• Fnyz

Scrapträsket 2

håller ju på med min första dubbel LO å tycker att jag har fått en bra idé om hur den ska se ut men jag tog en paus i den i väntan på Alabaste chalken så istället gjorde jag ett bidrag till skissutmaningen för första gången det med får se hur det går för mig.... mitt mål är att åtminstonde få 1 röst så jag inte får 0% för de kan inte vara kul

• Fnyz

Vilken är den absolut bästa/sämsta scrapsaken du har köpt?

Bästa: Fluid chalk, brads å retrostansen

Sämsta: en stämpelpenna av en myra, gravidklistermärken som nu inte passar till de papper jag vill använda på gravid LO:n...

• Fnyz

smurf83: jag har bara hållitpå i ett par månader men kämpar på

• Fnyz

jag skrev ut på vellum å de funkade fint men jag tog inte på den på ett bra tag...

• Fnyz

hejhej....

Pyret: jag satte fast flossen genom öglebrads: på "Mamma och Matilda" men det syns lite dåligt på kortet. för jag visste inte riktigt heller....sen tänkte jag sy "korsstygn" med den åxå å då kan man ju fästa genom att knyta på baksidan....

• Fnyz

ja förresten JAG har fått flera röster på utmaningen lilla JAG.....

• Fnyz

Johannapanna: Jag beställer de mönstrade papper jag tycker är snygga elelr coola elelr som jag faller för helt enkelt å så kanske något mer mönstrat papper som hör ihop med de jag blivit kär i. å sen tar mjag massa olika bazzil (tänker lite på vilka färger jag hade på de mönstrade jag beställde,

så jag beställer i en enda röra å sen om det är något papper som man inte vet vad man ska ha till när man väl sitter där så får man planera in ngt köp till nästa gång...

• Fnyz

hejhej nu har jag lag tupp en ny LO d3et är LO nummer 11 för min del har hunnit göre några fasten jag inte hålli på så länge!

lo nummer 10 är ju med i utmaningen så den får ni se vilken jag gjort imorrn

• Fnyz

ja just de. på nya Lo:n så har jag använt scrapers floss som vi disskuterade i går elelr förgår. jag har sytt korsstygn med den å då fäst genom att knyta på baksidan.

även scrapers floss på monogrammen som sitter fast med glue dots på baksidan.

Svar på tråden Scrapträsket 2