• Fnyz

Scrapträsket 2

malin ulrika det är bara ett par sidor bort... det var jag som frågade efter skissar så kolla efter mitt oranga foto

• Fnyz

två nya Lo:s i galleriet och två till på g men de två är en dubbel LO så jag lägger inte ut förrens båda är klar...

de två som är ute nu är jag itne helt nöjd med...de heter badgroda och myser i vagnen.

• Fnyz

Deeva: jag använder fluid chalk... äääääääääälskar fluid chalk, är helt beroende av den så det är det bästa köp jag gjort i scrapväg

• Fnyz

Carolina1979: prata med sagomamma eller meli så kan de säkert sätta ihop ett bra startpaket till dig... sagomammas butik heter ju scrapbookbutiken.se

det är liksom lämpligt att beställa av de som hänger här i scrapträsket för då kan ni maila lite här så de vet vad du är intresserad av att få i ditt starpaket i färgväg och liknande.

• Fnyz

MiS: 3Ls rulle använder jag å...suuuperbra....men eftersom den är så bra så använder jagden så gärna till allt så den går åt fort

Nu ligger min senaste skapelse ute i galleriet. det är en dubbel LO som heter "3 månader, På midsommar" har både lagt upp den som dubbel och var sida för sig så man kan kika lite närmare

• Fnyz

jag beställer mina digitala från korthuset.se eller från onskefoto.se de är superbilliga å smådiga. dessutom kan man göra om korten till svartvita eller till sepia eller lägga til ramar å massa saker utan extra kostnad direkt där man beställer.

• Fnyz

cid: jag älskar dark brown mäst av mina fluid chalks, sen är även chestnut roan och charcol bra å ha

• Fnyz

ja jag tänkte att när de blir äldre så kanske de hamnar i samma klass eller lär känna varan på nå vis då kan de va jättekul för dem å se att de var kompisar redan som bäsar

Svar på tråden Scrapträsket 2