Scrapträsket 2
Tack alla
Pyret: springer å kollar mailen! å hoppas de e okej att din dotter är med än engång på min LO
Tack alla
Pyret: springer å kollar mailen! å hoppas de e okej att din dotter är med än engång på min LO
hon är ju så söt på alla kort ellen så det kommer nog en till LO med de kortet som ajg skickade till dig
skrutthumlan: jag har klippt ut en fyrkant i samma form som kortet men nån cm större å sätter kortet på den å så chalkar jag kanterna. det kallas för fotomatta.
jag handlade från minneskatten..beställde på torsdag kväll å fick paketet på måndagen. det hade kommit fram redan på fredagen men avin tog en dag den åxå.
malin ulrika: jag har använt små gladpärlor på min Monogram...har trätt dem på scrappers floss å snurrat den runt bokstaven..syns lite dåligt på bilden bara..
ja just de..saker från "playmo" är åxå bra....vi hade tallrikar å bestick å allt man kan tänka sig till playmo och mycket av de går å använda...
å de där med lacket var ingen dum idé de heller... hmmm...ska fundera ut fler saker som man har hemma..
Nu har jag laddat upp en ny LO.
här komemr en länk till den: www.familjeliv.se/krypin/fnyz/gallery/phpkwez9g.jpg
Den heter "mina trötta älsklingar, (dagen efter......)"
är ganska nöjd med den men det är inte riktigt min stil på den.
vad sägs om små muttrar å brickor som man har till skruvar å liknande?
Malin Ulrika: de finns på många av de svenska scrapbutikerna iaf...jag köpte min på scrapbutiken.se iaf
till foton använder jag fotofix, små dubbelhäftande fyrkanter, mini glue dots anvädner jag till småsaker som ska fästas... sen till att fästa papper på papper använder jag taperunner...alltså "lim på rulle" typ.
på de flesta av de butiker som står med i trådstarten här ovanför finns det fotofix...