• Fnyz

Scrapträsket 2

Tack alla

Pyret: springer å kollar mailen! å hoppas de e okej att din dotter är med än engång på min LO

• Fnyz

hon är ju så söt på alla kort ellen så det kommer nog en till LO med de kortet som ajg skickade till dig

• Fnyz

skrutthumlan: jag har klippt ut en fyrkant i samma form som kortet men nån cm större å sätter kortet på den å så chalkar jag kanterna. det kallas för fotomatta.
    jag handlade från minneskatten..beställde på torsdag kväll å fick paketet på måndagen. det hade kommit fram redan på fredagen men avin tog en dag den åxå.

• Fnyz

malin ulrika: jag har använt små gladpärlor på min Monogram...har trätt dem på scrappers floss å snurrat den runt bokstaven..syns lite dåligt på bilden bara..

• Fnyz

ja just de..saker från "playmo" är åxå bra....vi hade tallrikar å bestick å allt man kan tänka sig till playmo och mycket av de går å använda...

å de där med lacket var ingen dum idé de heller... hmmm...ska fundera ut fler saker som man har hemma..

• Fnyz

vad sägs om små muttrar å brickor som man har till skruvar å liknande?

• Fnyz

till foton använder jag fotofix, små dubbelhäftande fyrkanter, mini glue dots anvädner jag till småsaker som ska fästas... sen till att fästa papper på papper använder jag taperunner...alltså "lim på rulle" typ.

• Fnyz

på de flesta av de butiker som står med i trådstarten här ovanför finns det fotofix...

Svar på tråden Scrapträsket 2