• MAMMSY

Scrapträsket 2

tr3z skrev 2006-08-04 22:35:35 följande:
    Det står inget om det på sidan men det funkar, när man kommer till kassan har summan dragits. Fick mina bilder igår och där fanns bilderna till utmaningen Vill scrappa men ska sova nu, kanske hinner i morgon men ska på ettårskalas och sen har vi besök till onsdag!
    När beställde du dina? Jag beställde i tisdags å mina har inte kommit än.. Jag vill ju ha dom nu!!!
  • MAMMSY
    Pyret78 skrev 2006-08-04 23:05:19 följande:
    Nu ska jag knyta mig o drömma söta drömmar o scrapping mmm tänker redan på bazzil-blommor, Urban Lily o Cherry art-papper, chip-boards o Heidi-rubons m.m m.m
    Sweet dreams pyret!
  • MAMMSY

Nu har Skumpis å jag scrappat hela dagen å det var sååååå kul som alltid!
    Jag rånade skumpis föråd av dekorationer å hon lyckades bara hitta en blomma av mig.. Lovar att du ska få ett fint scrappaket av mig som tack
    Resultatet blev två nya LO:s i galleriet!

• MAMMSY
    ImageDom här vill jag haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! (chatterbox rubons)
  • MAMMSY
    ImageÅ dessa oxååååååå
    Ja Annika efter den 2å 3.e september blir det nog vatten å bröd för resten av året
  • MAMMSY
    Jo79 skrev 2006-08-05 22:15:23 följande:
    Men sluuuuuta Mammsy! Mamma till KaramEllen
    okejdå! (för nu har jag inga mer)
  • MAMMSY
    claudia79 skrev 2006-08-05 22:17:11 följande:
    nån här inne som handlat på scrapkammaren.se? rekommenderar du den isf??beställer man för 300:- får man 50% i rabatt nu i helgen! så man blir ju sugen..
    ja henne rekomenderar jag varmt!
  • MAMMSY

Inte jag å skumpis vi har scrappat duktigt hela dan vi på 9 tmmar fick vi hela 2 LO:s gjorda

Svar på tråden Scrapträsket 2