• MAMMSY

Scrapträsket 2

Blommig skrev 2006-08-11 22:49:53 följande:
    Mammsy: supersnyggt!!! Hade skumpis fått se korten du skulle använda innan hon gav dig papprena eller valde du kort efter papper? Tycker det var snygga papper till korten!Mystjejen: Åhh va fin hörna du har! Jag måste också försöka skaffa mej en hörna...det är inge kul att dra fram och tillbaka med grejerna! Mer frestande när allt står framme då kan man få inspiration lättare!
    Neej hon fick plocka ihop papper å dekos som hon kände var typiska Skumpis grejer å jag likadant till henne Däri utmaningen att hitta kort till papper man inte alltid hade valt själv
  • MAMMSY
    Jen 82 skrev 2006-08-11 22:57:55 följande:
    hur kommer det sig att även fast jag har ett i princip tomt skrivbord (som är 1,80 långt) är FULLT med saker efter varje scrapp! Det är som om jag måste dra fram ALLT o sen ser det ut som en bomb briserat?! Har iaf åstakommit två sidor idag! Laddar upp imorn! Nu lockar sängen... Det bär iväg till E-tuna zoo imorn... Antar att det inte finns någon bra scrappbutik där??
    HaHa precis sådär är det hos mig oxå
  • MAMMSY
    Skumpis skrev 2006-08-12 13:16:52 följande:
    kikkan - Jag skulle nog inte våga teste. Döööör ifall min skrivare skulle gå sönder Pyret - Tack!!! Mammsy-style kanske är något för mig Ska fråga om hon vill bli min personliga inköpare
    Så gärna så!!!!!!
  • MAMMSY
    kikkan skrev 2006-08-12 12:43:02 följande:
    Har en liten fråga. Kan man skriva ut på sidenband i skrivaren??Fästa bandet på ett papper alltså?? Det förstör inte skrivaren?? Hur fäster ni små sidenband på lo:en?? Klister, eller vad??
    Det går jättebra Fäst bandet med fotofix bara så att det inte lossnar
  • MAMMSY
    Bobline skrev 2006-08-12 18:56:48 följande:
    Jag är så velig o hoppas på er hjälp. Jo jag ska köpa ett alfabet till min bk o nu är jag fundersam vilken jag har mest användning av. ill ha ett klassiskt alfabet o hade gärna vela haft i studio stuket men det är för dyrt så de jag funderar mellan är Hobby horse och Licourice stick. Vilken v dessa tycker ni är finast? De finns hos Vixxxan.Tack på förhand
    Jag hade nog valt Hobby Hourse alfabetet jag tror att det lättare passar till mer grejjer, det andra känner jag passar till bara vissa LO:S å kanske därför tröttnar snabbt på det.. Vet inte om jag hjälpte dig nått nu
  • MAMMSY
    Meli skrev 2006-08-13 19:50:54 följande:
    Marajjah Jag förvarar det på samma sätt som du gör, huller om buller i en låda... inte det allra bästa när man ska hitta
    Skönt å höra att man inte e ensam
    Puhhh nu har vi kalasat färdigt för denna gången Släktkals idag å många fina scrappkort blev tagna Får göra en trippel LO
  • MAMMSY

Ny LO i galleriet.. som jag inte e nöjd med *mutter mutter*
    Titta gärna in å skriv gärna i gästboken vad ni tycker!!!

• MAMMSY

Tackar för komentarerna om min nya kul att det finns folk som tycker att den är fin fastän man själv morrar på den

Svar på tråden Scrapträsket 2