• MAMMSY

Scrapträsket 2

GRATTIS ANNIKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Skrattande

• MAMMSY
    DianaJ skrev 2006-08-09 18:39:25 följande:
    Jen82 - gahhhh! blir galen om det ska bli strul!Vart har du köpt ditt KIM album? KIM är en av mina favorittillverkare :)
    Skulle ALDRIG beställa därifrån igen, så många inklusive jag själv som haft problem med dom
  • MAMMSY
    DianaJ skrev 2006-08-09 19:01:23 följande:
    Mammsy - Näe, hur har det gått då du beställt?Det var ingen liten summa jag beställde för heller :(
    Saker som har stått att dom har funnits inne har typ aldrig ens existerat hon bytte ut lite som hon ville så man fick lite annat istället, pengar som skulle tillbaka till mitt konto fick jag ringa å tjata om... Tyvär
  • MAMMSY
    DianaJ skrev 2006-08-09 19:31:46 följande:
    Hmmm... nu har jag mailat Magnolia, får jag inget svar imorgon eller paket på posten får jag prova att ringa under deras telefontid. Är mammaledig just nu så i värsta fall åker jag ner till butiken och ställer till lite liv! Skulle hört mig för här INNAN jag beställde. Valde bara Magnolia för att de hade lite grejer som inte fanns någon annanstans...
    Joo det e just det. Mna tror att dom har en massa men oftast så finns inte allting inne antingen så är det försenat eller så e det restat eller så e det slut.. ja det var "några" av dom förklaringarna jag fick...
  • MAMMSY
    Jica skrev 2006-08-09 19:32:44 följande:
    Shiiit alltså...sitter och kollar vad ni skriver här och sedan på olika sidor där man kan beställa material....det är verkligen en vetenskap detta...sitter och kollar på olika album och fattar inte skillnaden och på dessa grejjer som man använder för att göra olika bokstäver och andra utstansningar...de var ju svindyra...hmmmm...finns det någonstanns som man kan läsa lite med om scrapbooking så man kan lära sig vad de olika sakerna är och används till???
    Kolla in första inlägget i den här tråden så hittar du en hel deeel information
  • MAMMSY
    DianaJ skrev 2006-08-09 19:39:08 följande:
    Ha, ha, när man blir mamma får man verkligen lära sig att vara effektiv! - sitter och surfar på FL, leker med sonen, scrappar och lagar mat - SAMTIDIGT! :) Måste kika till potatisen på spisen...
    Det kallar jag simultanförmåga ska du inte scrappa lite på ett hörn oxå!
  • MAMMSY
    Skumpis skrev 2006-08-09 19:40:15 följande:
    Är det fraktfritt någonstans nu? *kan inte hålla mig till mässan*
    Bläää på dig det var väl det jag visste På scrapandgiftcorner e det alltid fraktfritt
  • MAMMSY
    Skumpis skrev 2006-08-09 19:46:16 följande:
    MAMMSY skrev 2006-08-09 19:41:24 följande: Skumpis skrev 2006-08-09 19:40:15 följande: Är det fraktfritt någonstans nu? *kan inte hålla mig till mässan* Bläää på dig det var väl det jag visste På scrapandgiftcorner e det alltid fraktfritt Hur är priserna där då? Är ju ingen mening att ta fraktfritt på ett ställe där det är dyrt.
    Vissa skaer e dyra å andra billiga så det beror lite på vad man ska ha..
  • MAMMSY
    Skumpis skrev 2006-08-09 20:55:38 följande:
    Cia - LÄmnade den stationära datorn och loggade in på lappen iställlet. Friidrott och scrapträsket samtidigt
    HiHi samma här, fast jag har ju datorn i samma rum som TV:n
Svar på tråden Scrapträsket 2